۰
امام جمعه اهل سنت نگور در یادواره شهدا حوزه ای:

فرهنگ دفاع مقدس برای همه عصرها و دوران هاست

امام جمعه اهل سنت نگور گفت: رزمندگان وشاگردان مکتب امام (ره) در دوران دفاع مقدس از خودشان یک فرهنگ بسیار غنی بجای گذاشتند واین فرهنگ به فرموده مقام معظم رهبری همچون گنجینه پایان ناپذیر برای تمام دورانها خواهد بود.
فرهنگ دفاع مقدس برای همه عصرها و دوران هاست
به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالرحمن عارفی در یادواره شهدای حوزه ای در مسجد کچ شهر نگور اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است تا یادی شود از جانفشانیها و دلاورمردیهای هشت سال دفاع مقدس، از رزمندگانی یاد شود که همه چیزشان را در طبق اخلاص گذشتند و به فرمان مولایشان لبیک گفتند وبه جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند.

وی بیان کرد: مسئولیت سنگینی بر عهده ماست و باید فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ جبهه را به نسلهای سوم و چهارم انقلاب انتقال داد.

مولوی عارفی افزود: فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس تبدیل به مکتبی شده برای همه دوران ها و همه عصرها و اگر به طور صحیح این ارزشها به نسل جدید انتقال داده شود تاثیر بسیار زیادی بین اقشار جوان جامعه خواهد گذاشت.

امام جمعه اهل سنت نگور با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود، خاطر نشان کرد: مسئولان و فعالان فرهنگی باید به گونه‌ای برای برگزاری مناسبت‌ها برنامه‌ریزی کنند که ما بتوانیم از این فرصت‌ها در راستای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و فرهنگ شهادت به نسل جوان جامعه استفاده کنیم.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و هستند؛ اما با حاکمیت ولایت فقیه و حمایت و ایستادگی ملت ایران به اهداف شوم خود نرسیدند.

انتهای پیام/
 
 
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 450302
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *