۰
فرمانده سپاه چابهار در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی:

کارنامه بسیج در همه عرصه های نظامی، فرهنگی و اقتصادی درخشان است

فرمانده سپاه چابهار گفت: کارنامه درخشان بسیج در دفاع مقدس انتظارها را در ایفای نقش دوباره بسیج (این نهاد)در سایر حوزه ها عرصه های نظامی، فرهنگی و اقتصادی بالا برده است
کارنامه بسیج در همه عرصه های نظامی، فرهنگی و اقتصادی درخشان است
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ علی کوهستانی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اظهار کرد: ضمن خیر مقدم به فرماندهان حضور یافته در مراسم امروز باید عنوان کنم در هفته امر به معروف و نهی منکر قرار داریم که اساس ۸ سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران زمانه بود.

وی افزود: گرچه دشمن سعی بر نفوذ همه جانبه به کشور جمهوری اسلامی ایران دارد ولی، آرمان های نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی با تبیین و پیروی از حضرت امام خامنه ای مدظله عالی این اجازه را بوسیله نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بیگانگان نخواهد داد.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به کارنامه درخشان بسیج در جبه های حق علیه باطل بیان کرد: دوران دفاع مقدس و روز های اول جنگ به جهت شرایط خاصی روزهای اول انقلاب وضعیت خوبی نداشت و نیروهای نظامی آمادگی لازم را برای دفاع از کشور نداشتند و حضور بسیج در جنگ عزت و سربلندی و اقتدار را برای کشور رقم زد.

مدیرکل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدای حرم و شهدای دفاع مقدس را ارج می نهیم بویژه شهید حججی که با خون و ایثارگری برای اسلام و کشور گام نهادند.

حق پرست افزود: جمله معروف سیدالشهدا که می گوید من قیام نکردم برای دنیا خواهی بلکه خروج من برای اصلاح ظالمان روز و وارونه کردن اسلام است و ارزش های دینی را زیرسوال بردن اند.

وی ادامه داد: در دفاع از دین و ارزش ها جان عزیزش را غرق خون می کنند و امام مقاومت و پایداری کرد و از قبیل بودن یارانش در مقابل دشمن عقب نشینی نکرد.

وی اظهار کرد: وقتی انقلاب ما به پیروزی می رسد، دشمنان شرق و غرب برای ما موضع می گیرند زیرا حماسه بزرگ انقلاب و دفاع مقدس ما وسیع و اسلامی بوده و همچنان است.

مدیرکل اطلاعات استان خاطرنشان کرد: انحراف در افکار اجتماعی سلاح امروز دشمنان ایران است، یکی از تهدیدات جدی انحراف و فراموشی ارزش های انقلاب است اگر به امام حسین(ع) ظلم رو می دارند و فرزندانشان را به اسارت می گیرند علت دشمنی با رسول خدا است.

وی گفت: امروز جلیقه های انفجاری را در بین مردم انقلابی و عاشورایی منفجر می کنند، نگاه مقام معظم رهبری این است که کشورهای اسلامی نباید در مقابل ظلم ساکت بمانند و مقاومت و مبارزه را در پیش بگیرند.

حق پرست عنوان کرد: انگلیس مسیر نفوذ خود را همواره به خاورمیانه و کشور ما مورد هدف قرار داده است اما به فضل خداوند تبارک و تعالی مردم ما در تبعیت از امام راحل (ره) به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 450295
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *