۰
رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار در افتتاح مدرسه خیرساز شهدای گمنام زيباشهر:

مشارکت در امر تعلیم و تربیت امری اجتناب ناپذیر است

رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار گفت: هیچ ارگانی به تنهایی نمی تواند امر تعلیم و تربیت را انجام دهد و مشارکت در امر تعلیم و تربیت امری اجتناب ناپذیر است.
مشارکت در امر تعلیم و تربیت امری اجتناب ناپذیر است
حسن نوروزی در حاشیه افتتاح مدرسه خيرساز  ٦ کلاسه شهدای گمنام زيباشهر چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: تربیت، لازمه رسیدن انسان به کمال و سعادت است  و معلم، فضا و تجهیزات آموزشی نقش موثری در تسهیل فرآیند یاد دهی- یادگیری  دارند.

وی بیان کرد: ايثار، ايثارگران و شهداي ما در 8 سال دفاع مقدس که منبعث از فرهنگ عظيم عاشورا است يکي از درس‌ها و الگوهايي بود که از نهضت عاشورا گرفتند و اين مسير همچنان بايد ادامه داشته باشد.

نوروزی ادامه داد: خميرمايه آينده دانش‌آموزان در دوران تحصیل شکل مي‌گيرد و بايد اين فرصت طلايي را به خوبي قدر بدانند و از لحظه لحظه عمر درست استفاده کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار گفت: بايد در کنار علم‌آموزي و مهارت‌هاي زندگي تلاش کنيم که يک مربي خوبي باشيم و بتوانيم نسل آينده را درست پرورش دهيم و افتخار معلمي نيز همين جا معلوم مي‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی دستاوردهای بشري از مسير علم بوده است، افزود: همه تعليم و تربيت در اخلاق و معنويت خلاصه مي‌شود و علم بدون ايمان و اخلاق اثر تخريبي جبران‌ناپذيري دارد.

نوروزی خاطرنشان کرد: فضا،مکان و ابزار آموزشی نقش موثری در تسهیل روند یاددهی - یادگیری و تحقق امر تعلیم و تربیت دارند.

انتهای پیام/

 
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 450293
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *