۰
رئیس پلیس راه جنوب استان خبرداد

حوادث رانندگي جنوب استان سیستان و بلوچستان 2 کشته بر جای برگذاشت

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: به علت عدم توجه به جلو در دو حادثه رانندگی جنوب استان سیستان و بلوچستان، دو عابر پیاده جان خود را از دست دادند.
حوادث رانندگي جنوب استان سیستان و بلوچستان 2 کشته بر جای برگذاشت
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ يداله ستوده اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر برخورد يك دستگاه وانت تويوتا با 1 نفر عابر پياده درکيلومتر 140 محور" چابهار"زرآباد، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسي در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود : در اين حادثه ، يك دستگاه وانت تويوتا به علت عدم توجه به جلو با يك نفر عابر پياده برخورد، كه بر اثر شدت ضربه وارده عابر پياده در محل جان خود را از دست داد.  

سرهنگ ستوده به حادثه ديگري در ساعت 19 و 50 دقيقه مبني بر برخورد يك دستگاه وانت تويوتا با يك نفر عابر پياده به علت عدم توجه به جلو در كيلومتر 82 محور " چابهار"فرعي اوركي، خبر داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اين حادثه يك دستگاه وانت تويوتا به علت عدم توجه به جلو با يك نفر عابر پياده برخورد كه بر اثر شدت ضربه وارده عابر پياده در بيمارستان جان خود را از دست داد.

رئيس پليس راه جنوب با اعلام دوطرفه بودن محورهاي جنوب،از رانندگاني که قصد تردد در اين محورها را دارند خواست: توجه كافي به جلو داشته و با سرعت مطمئنه حركت كنند تا سفري ايمن به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 450292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *