۰
امام جمعه موقت چابهار در مراسم شیرخوارگان حسینی:

شیعه و سنی مدیون امام حسین (ع) هستند/ شور حسيني بايد همراه با شعور باشد

امام جمعه موقت چابهار گفت: امروز جهان اسلام اعم از شیعه و سنی باید مدیون قیام امام حسین باشند.
شیعه و سنی مدیون امام حسین (ع) هستند/ شور حسيني بايد همراه با شعور باشد
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین مهدی کریمی در مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد امام علی (ع) چابهار اظهار کرد: دستور ائمه دین، پیغمبر و قرآن است که برای اباعبدالله گریه کنیم همچنین این امام معصوم به گریه ما احتیاج ندارد و باعث رشد و شکوفایی ما می شود.

وی افزود: امروز مکتب اباعبدالله باعث دیوانه شدن دشمنانی همچون آمریکا شده است و این مکتب است که می گوید سر و جان می دهم ولی دین و شعائرم را نمی فروشم.

وی ادامه داد: این مجلس برای اباعبدالله یادی از گرامیداشت مجلس ایشان است و شرکت در این مجالس و محافل باعث بلاهای شهری و خانوادگی می شود.

امام جمعه موقت چابهار بیان کرد: خداوند اشک برای مظلومیت سیدالشهداء را بسیار دوست دارد و نجات و سعادت خودمان در این اشک است و اگر کسی اشک ندارد از خدا بخواهد ‌تا معرفتش بالا رود.

وی بیان کرد: باید از خداوند بخواهید تا لیاقت اشک بر امام حسین(ع) را به ما بدهد تا جزو مقربان درگاه ایشان در محضر باری تعالی شویم.

حجت الاسلم کریمی گفت: مجلس امام حسین (ع) هم مجلس شور است و هم مجلس شعور تا رشد کنیم و با شور عرفان ایشان را درک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام مانند آمریکا با مکتب حسینی ما خود را شکست خورده می بیند و رئیس جمهورش دیوانه شده است به طوریکه هر ترفندی که در خاورمیانه می زنند را توسط ما از دست خورده می بینند.

پایان این مراسم با روضه خوانی بر امام حسین (ع) و طفل ۶ماهه اش به پایان رسید.

انتهای پیام/
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 450274
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *