۰
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

اجرای طرح آزمایشی هوشمندسازی در بندر چابهار

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اجرای موفقیت آمیز طرح آزمایشی هوشمندسازی علائم کمک ناوبری در بندر چابهار با کمترین هزینه خبر داد.
اجرای طرح آزمایشی هوشمندسازی در بندر چابهار
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی از اجرای موفقیت آمیز طرح آزمایشی هوشمندسازی علائم کمک ناوبری در بندر چابهار با کمترین هزینه خبر داد و اظهار کرد: علایم کمک ناوبری بندر چابهار شامل ۹ بویه مجهز به چراغهای مخصوص در مسیر آبراه بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری بوده، که مسیر ایمن جهت ورود و خروج کشتیها به بندر را بصورت شبانه روزی فراهم می کند.
وی افزود: اطمینان از سلامت و عدم خاموشی چراغ ها در شب، بجهت حفظ ایمنی ترافیک دریایی بندر از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بطوریکه بررسی آماده بکاری مداوم بویه ها، توسط تکنسین های دریایی الزامیست.

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اجرای این طرح بدون نیاز به حضور میدانی کارشناسان و با تلفیق سیستم الکترونیکی و مخابراتی، وضعیت بصورت ۲۴ ساعته پایش شده و کنترل بویه از طریقGSM ، GPRS و GPS در اختیار کارشناس مربوطه قرار می گیرد به گونه ای که بروز هر مشکل در بویه ها، از طریق تماس، پیامک و رادیو مودم، گزارش می شود.

آقایی خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی آزمایشی پروژه هوشمند سازی ۵ عدد از بویه های موجود بندر چابهار، انجام و پس از تست های نهایی مربوطه، به صورت فعال تحویل اداره ایمنی و حفاظت دریایی شود.

وی بیان کرد: طرح نهایی هوشمند سازی علائم کمک ناوبری، شامل باز طراحی چراغهای دریایی و سازگاری با سیستم وب و اندروید پس از حصول نتیجه طرح کنونی قابل دستیابی و اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 450270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *