۰
عضوهیات مدیره سازمان منطقه آزادچابهار خبر داد

بررسی تخصصی بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه آزاد چابهار

عضو هیات مدیره و معاون فنی و زیربنائی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه آزاد چابهار با کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت انرژی با مشاورین به صورت تخصصی در حال بررسی می باشد.
بررسی تخصصی بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه آزاد چابهار
به گزارش چهاربهاران، حمیداله بلیده ای اظهار کرد: در راستای کاهش هزینه های برق و بهینه سازی مصرف انرژی را در الویت کاری قرار داده و در این موضوع نسبت به برگزاری مناقصه خرید چراغهای خیابانی و پروژکتورهای برجهای نوری کم مصرف LED و CAB است.

وی افزود: بهینه سازی مصرف آب با مشاورین در خصوص کاهش هدر رفت آن در مرحله عقد قرارداد می باشد که پس از آن نسبت به بهبود کارایی شبکه های انتقال آب و اتوماسیون ایستگاههای پمپاژ و هوشمند سازی کنتور آب در حال اجرا است.

بلیده ای بیان کرد: در بحث برنامه های پیشنهادی بهره برداری و تعمیر و نگهداری و در خصوص چگونگی وصول مطالبات و شفاف سازی فرایندها در حوزه خدمات امور مشترکین آب و برق نصب کنتورهای هوشمند و کارتی برق، مدیریت مصرف انرژی و شناسایی و جلوگیری از انشعابات غیر مجاز در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: بازنگری و بروز نمودن تعرفه های انرژی در مرحله عقد قرارداد با مشاور می باشد و بروزرسانی سیستم نرم افزاری امور مشترکین با توجه به اعلام تغییرات تعرفه های انرژی از سوی وزارت نیرو و هیئت مدیره در دست اصلاح است.

معاون فنی و زیر بنائی منطقه آزاد چابهار در ادامه گفت: در دستور کار قرار گرفتن شناسه دار نمودن سیستم فروش انشعابات جهت واریزی غیر حضوری و نصب دستگاه PCPOS و اتصال به سیستم فروش انشعابات و انرژی بصورت جد در حال پیگیری می باشد تا اجرائی شود.

وی در بحث تامین بخشی از انرژی منطقه آزاد تشریح کرد: تحلیل احداث نیروگاه های مقیاس کوچک و تامین انرژی بصورت خود تامین در مرحله عقد قرارداد با مشاور است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 450262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *