عضوهیات مدیره سازمان منطقه آزادچابهار خبر داد

بررسی تخصصی بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه آزاد چابهار

27 شهريور 1396 ساعت 10:10

عضو هیات مدیره و معاون فنی و زیربنائی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه آزاد چابهار با کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت انرژی با مشاورین به صورت تخصصی در حال بررسی می باشد.


به گزارش چهاربهاران، حمیداله بلیده ای اظهار کرد: در راستای کاهش هزینه های برق و بهینه سازی مصرف انرژی را در الویت کاری قرار داده و در این موضوع نسبت به برگزاری مناقصه خرید چراغهای خیابانی و پروژکتورهای برجهای نوری کم مصرف LED و CAB است.

وی افزود: بهینه سازی مصرف آب با مشاورین در خصوص کاهش هدر رفت آن در مرحله عقد قرارداد می باشد که پس از آن نسبت به بهبود کارایی شبکه های انتقال آب و اتوماسیون ایستگاههای پمپاژ و هوشمند سازی کنتور آب در حال اجرا است.

بلیده ای بیان کرد: در بحث برنامه های پیشنهادی بهره برداری و تعمیر و نگهداری و در خصوص چگونگی وصول مطالبات و شفاف سازی فرایندها در حوزه خدمات امور مشترکین آب و برق نصب کنتورهای هوشمند و کارتی برق، مدیریت مصرف انرژی و شناسایی و جلوگیری از انشعابات غیر مجاز در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: بازنگری و بروز نمودن تعرفه های انرژی در مرحله عقد قرارداد با مشاور می باشد و بروزرسانی سیستم نرم افزاری امور مشترکین با توجه به اعلام تغییرات تعرفه های انرژی از سوی وزارت نیرو و هیئت مدیره در دست اصلاح است.

معاون فنی و زیر بنائی منطقه آزاد چابهار در ادامه گفت: در دستور کار قرار گرفتن شناسه دار نمودن سیستم فروش انشعابات جهت واریزی غیر حضوری و نصب دستگاه PCPOS و اتصال به سیستم فروش انشعابات و انرژی بصورت جد در حال پیگیری می باشد تا اجرائی شود.

وی در بحث تامین بخشی از انرژی منطقه آزاد تشریح کرد: تحلیل احداث نیروگاه های مقیاس کوچک و تامین انرژی بصورت خود تامین در مرحله عقد قرارداد با مشاور است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450262

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450262/بررسی-تخصصی-بهینه-سازی-مصرف-انرژی-منطقه-آزاد-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir