۰
بررسی طرح های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی توسط جهاد کشاوری:

طرح های بومی محور منطقی ترین راه برای تحقق اقتصاد مقاومتی است/ طرح های صنایع غذایی و تبدیل پذیر دراولویت سرمایه گذاری درچابهار

انجام طرح ها وپروژه های بومی محور در حوزه صنایع غذایی و تبدیلی منطقی ترین راه برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.
طرح های بومی محور منطقی ترین راه برای تحقق اقتصاد مقاومتی است/ طرح های صنایع غذایی و تبدیل پذیر دراولویت سرمایه گذاری درچابهار
به گزارش چهاربهاران، رئیس اداره جهاد کشاورزی چابهار با اشاره به فعالیت کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان اظهار کرد: با جمعی از مدیران شهرستان و کارشناسان خبره ای که در بحث اقتصادی فعال می کنند کارگروهی تشکیل داده و در خصوص رسیدن به اقتصاد مقاومتی بحث و تبادل نظر می کنند.
غلامحسین بامبری طرح های مبتنی بر وضعیت جغرافیایی و بومی منطقه را در اولویت بررسی و تصویب طرح ها عنوان کرد و افزود: با توجه به پتانسیل های موجود در بخش های مختلف کشاورزی و دامپروری و زیست محیطی و کمیته امداد و طرح های شیلاتی  بررسی شد و متقاضیانی رو‌که در این موضوعات هستند به یک‌جمع بندی رسیدیم.
وی بیان کرد: از بین طرح های پیشنهادی 5 طرح مصوب شده در کارگروه بسیج سازندگی استان جهت همیاری و همکاری و مساعدت و راه اندازی در جهت افزایش تولید در پی طرح های کوچک و متوسط  که باعث اشتغال زایی بسیاری از مردم می شود.
رئیس اداره جهادکشاورزی چابهار ادامه داد: در طرح های بزرگ؛ راه اندازی طرح ها در کشاورزی و دامداری و زیست محیطی و شیلاتی و سایر بحث های اقتصادی که در سطح منطقه امکان فعالیت هست بتوانیم با همکاری مردم و معتمدین این طرح ها راه اندازی شود.
وی طرح های های مصوب شده را پرورش قارچ و طرح گلدوزی صنعتی و طرح انجماد ماهی و طرح فراوری مشتقات خرما و طرحی از طرف محیط زیست عنوان کرد و گفت: امیدوارم امسال بتوانیم در جهت رفع نیازهای مردم و کشور برآییم و بتوانیم در بحث های صنایع غذایی و بحث های صنایع تبدیل پذیر رو داشته باشیم.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 450253
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *