۰
فرماندار ويژه چابهار در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان:

نوسازی و تحول در آموزش و پرورش از ارکان مهم توسعه است

فرماندار ويژه چابهار گفت: توجه ویژه به مسائل و تنگناهای حوزه آموزش وپرورش یکی از مهم ترین وظایف مسئولان است و مسیر پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها در سایه آموزش وپرورش محقق می شود.
نوسازی و تحول در آموزش و پرورش از ارکان مهم توسعه است
به گزارش چهاربهاران، ایوب درویشی در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به شاخص های تاثیرگذار در آموزش و پرورش اظهار کرد: هدف گذاري بلند مدت جهت كسب رتبه هاي برتر در مسابقات علمي؛ استاني، كشوري و بين المللي است.

وی افزود: هرچند رتبه هاي برتر آزمون سراسري مي تواند به عنوان الگو مطرح باشد، اما در وضعيت كلي آموزشي تاثير چنداني ندارد و بايد ميانگين كلي از روند تحصيلي دانش آموزان مدنظر باشد.

معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان چابهار ادامه داد: استعداد يابي و شناسايي نخبگان و سوق دادن خيرين به سمت و سوي آنها از عوامل مهم در آموزش و پرورش است.

درویشی ادامه داد: با توجه به سرعت تحولات علمی؛ آموزش و پرورش باید توانایی پاسخگویی به نیازهای عصر دانایی را داشته باشد.

وی در ادامه شاخص های تاثیرگذار در آموزش و پرورش گفت: ترويج رشته هاي اشتغال زا و مولد در مدارس بالاخص هنرستان هاي فني و حرفه اي، برگزاري كارگاهها و  آموزش هاي ضمن خدمت معلمان جهت بالا بردن سطح كيفي آنها و برگزاري نشست هاي منظم با اصناف و فعالان اقتصادي در خصوص در اختيار قراردادن بسته هاي آموزشي به افراد نيازمند و كمك به افراد بازمانده از تحصيل از مهم ترین این شاخصه هاست.

فرماندار ويژه چابهار آموزش را یکی از مهمترین ارکان توسعه سازمان‌ها در دنیای امروز دانست و خاطرنشان کرد: آموزش کارکنان با هدف بهبود کارایی و ارایه خدمات مطلوب و اثربخش و باکیفیت، طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 450225
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *