هماهنگی و همدلی نیروی انتظامی، سپاه و زمینه‌ای برای ایجاد امنیت پایدار است

19 شهريور 1396 ساعت 15:20

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هماهنگی و همدلی نیروی انتظامی، سپاه را زمینه‌ای برای ایجاد امنیت پایدار دانست.


به گزارش چهاربهاران، سردار محمد قنبری ظهر امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور ضمن تبریک اعیاد قربان، غدیر و دهه ولایت بیان داشت: خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت در استان سیستان و بلوچستان را در کنار شما دارم و هر روز که می گذرد بیشتر به خدمت در این استان علاقه مند می شوم و امیدوارم بتوانیم با توکل به خدا و همیاری شما در انجام ماموریت های محوله موفق باشیم.
وی با بیان اینکه امنیت فرآیندی است که باید به صورت تعاملی و بسیار مطلوب برقرار شود، افزود: در طول مدت یک ماهی که بنده توفیق خدمت در این استان را دارم، نیروی انتظامی استان در بخش سرقت های مسلحانه نسبت به سال گذشته حدود یک درصد و در کشف آن 120 درصد افزایش داشته است.
مقام ارشد انتظامی با اشاره به هلاکت 3 شرور و دستگیری 25 نفر از اشرار در مدت یک ماه گذشته، اظهار داشت: با کشف بیش از 115 قبضه سلاح از اشرار و قاچاقچیان مسلح در این زمینه افزایش چشمگیری داشته ایم و با دستگیری بیش از 1023 نفر از سارقان در این رابطه 10 درصد افزایش دستگیری سارقان را داریم.  
وی با اشاره به کاهش 15 درصدی تصادفات درون و برون شهری، خاطر نشان کرد: با تمام توان در بخش تامین و برقراری نظم و امنیت استان تلاش خواهیم کرد و با همکاری کارکنان خدوم نیروی انتظامی و تعامل با سپاه و راهنمایی های شما امنیت پایدار موجود را حفظ می کنیم.
در ادامه این دیدار فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک اعیاد قربان و غدیر با اشاره به اولویت اصلی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در تامین امنیت پایدار و مطلوب برای مردم، اظهار داشت: مردم از ما امنیت و آسایش می خواهند تا بتوانند در فضایی آرام و مناسب و بدون احساس نگرانی کسب و کار و زندگی کنند و ما وظیفه داریم با همکاری یکدیگر این امنیت و آرامش را برای شهروندان به نحو مطلوب تامین کنیم.
سردار مارانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید کارکنان نیروهای مسلح از نظر اعتقادی و آمادگی رزمی در حد اعلا باشند، تصریح کرد: ما خادم و خدمتگذار مردم هستیم و باید سطح آمادگی خودمان را برای انجام موفقیت آمیز ماموریت هایمان بالا ببریم هر چه هماهنگی ما با هم بیشتر باشد هم پوشانی در ماموریت ها بیشتر خواهد شد و مردم از امنیت قابل قبول برخوردار خواهند بود.
فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت از اهداف مشترک هر دو سازمان می باشد، گفت: امروزه با پیچیدگی جرائم، رسالت نیروی انتظامی و سپاه در حفظ ثبات و امنیت پایدار استان حساس تر از هر زمانی است و حضور به موقع پلیس در صحنه های جرم و رفتار توأم با رأفت اسلامی باعث آرامش مردم و همچنین ارتقاء امنیت اجتماعی در بین شهروندان شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450207

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450207/هماهنگی-همدلی-نیروی-انتظامی-سپاه-زمینه-ای-ایجاد-امنیت-پایدار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir