۰

افتتاح واحد تولیدی کیسه‌های پلی پروپیلن و ناوگان حمل و نقل سیمان

واحد تولیدی کیسه‌های پلی پروپیلن و ناوگان حمل و نقل سیمان با سرمایه‌گذاری 650 میلیارد ریال با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور افتتاح شد.
افتتاح واحد تولیدی کیسه‌های پلی پروپیلن و ناوگان حمل و نقل سیمان
به گزارش چهاربهاران، ظهر امروز با حضور محمد نهادوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و جمعی از مسؤولان، واحد تولیدی کیسه های پلی پروپیلن و ناوگان حمل و نقل سیمان با سرمایه گذاری 650 میلیارد ریال افتتاح شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: با حضور دکتر نهاوندیان معاون  اقتصادی ریاست جمهوری  واحد تولیدی پلیمر پاکت پرند افتتاح و بهره‌برداری از ناوگان حمل و نقل سیمان جهت صادرات سیمان با سرمایه‌گذاری 650 میلیارد ریال انجام خواهد شد.
نادر میرشکار افزود: کارخانه پلیمر پاکت پرند تنها کارخانه تولید کیسه‌های پلی پروپیلنی شرق کشور است که محصولات این کارخانه در بسته بندی سیمان و مواد شیمیایی مورد استفاد قرار می گیرد.
وی ادامه داد: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان در زمینی به مساحت ۷۵۰۰متر مربع با سرمایه گذاری بالغ بر 400 میلیارد ریال احداث و زمینه ایجاد اشتغال برای 160 را فراهم کرده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به موضوع توسعه ناوگان حمل و نقل صنایع سیمان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط بسیار مناسب واحد تولیدی سیمان سیستان در زمینه تولید و صادرات محصولات، جهت تسریع در امر صادرات سیمان،  تعداد 50 دستگاه ماشین سنگین (تریلی) نیز با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد ریال و ایجاد  اشتغال 100 نفر به ناوگان حمل و نقل این شرکت، افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 450154
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *