۰
با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین؛

یک مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در روستای پسابندر چابهار افتتاح شد

یک مدرسه 6 کلاسه توسط بنیاد برکت در روستای پسابندر شهرستان چابهار با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
یک مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در روستای پسابندر چابهار افتتاح شد
به گزارش چهاربهاران، فرماندار ویژه شهرستان چابهار در حاشیه افتتاح مدرسه 6 کلاسه گفت: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت پنج هزار و 500 مترمربع در قالب 6 کلاس درس، مسجد، سرویس بهداشتی، اتاق معلم و حوض انبار آب ساخته شده است.
ایوب درویشی با اشاره به هزینه ساخت این مدرسه افزود: برای ساخت این مدرسه بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است که هشت میلیارد ریال آن از سوی بنیاد برکت و باقی مانده آن از محل اعتبارات استانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان تامین شده است.
وی با اشاره به طرح های افتتاح شده در روستاهای شهرستان چابهار بیان کرد: افتتاح واحد فرآوری و بسته بندی ماهی و میگو با اعتبار 13 میلیارد ریال، ساخت یک کیلومتر جاده دسترسی به مزارع روستای شیرگواز، مرکز بهبود اقامتی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر قصر سلامت نگور، آسفالت معابر ورودی شهر نگور، دفتر اتفاقات برق بریس از جمله طرح های افتتاح شده هفته دولت چابهار است.
فرماندار چابهار گفت: مرکز خدمات جامع سلامت رمین با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال و اشتغالزایی چهار نفر و زیر پوشش قرار گرفتن 11 هزار نفر افتتاح شد.
درویشی خاطرنشان کرد: سیستم های آبیاری نوین در سطح 70 هکتار با اعتبار چهار میلیارد و 620 میلیون ریال و اشتغالزایی چهار نفر در بخش مرکزی چابهار به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 450153
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *