۰
فرماندار ویژه چابهار:

صدا و سیمای استان دور چابهار خط قرمز کشیده است/ صدا و سیما به وظایف خود در خصوص پوشش اخبار و دفتر ثابت در چابهار عمل نکرده است

فرماندار ویژه چابهار گفت: صدا و سیمای استان به وظایف خود در خصوص پوشش اخبار و دفتر ثابت در چابهار عمل نکرده است دور چابهار را خط قرمز کشیده است.
صدا و سیمای استان دور چابهار خط قرمز کشیده است/ صدا و سیما به وظایف خود در خصوص پوشش اخبار و دفتر ثابت در چابهار عمل نکرده است
به گزارش چهاربهاران، ایوب درویشی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان و به خصوص شهرستان چابهار حوزه زرخیزی است و پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی دارد که اگر توسعه پیدا کند می تواند نگاه ها را به خود معطوف کند.
وی افزود: کشور ما از فرهنگ ناب اسلامی به دنیا می نگرد، فرصتی ست تا به برنامه های دولت در چابهار که دارای ظرفیت های طبیعی و انسانی است بپردازیم.
درویشی با انتقاد از عملکرد صدا وسیما در شهرستان چابهار بیان کرد: شبکه خبر برای پوشش اخبار در چابهار کم کاری می کند، صدا و سیما رسانه ملی است و از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند و جای سوال دارد چرا شبکه استانی هامون چابهار و سایر شهرها را به یک چشم نمی بیند؛ اینکه بگویند فرش قرمز پهن کنید تا بیایم دفتر بزنم، ما اعلام آمادگی کنیم اینکه نمی آیند جای سوال دارد.
فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: بازگشایی معابر و خدمات شهرداری به حاشیه شهر با توجه با اینکه ۵۰ هزار حاشیه نشین جزو نکات موثر ساماندهی کاربردی و توانمند سازی مردم با اشتغالزایی پروژه های بزرگ اقتصادی بسیار موثر خواهد بود، حساب مردم عادی حاشیه نشین از متصرفین و محتکران زمین جداست به طوریکه پروژه های آموزشی، درمانی و اجتماعی در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۶۹ پروژه در بحث های زیر سازی معابر، برق، مراکز درمانی، فضاهای آموزش و فرهنگی، تولید و اشتغال، جاده های روستایی، کارخانه فرآوری ماهی و میگو، خانه های مددجویی و تجلیل از کارمندان نمونه را خواهیم داشت.
انتهای پیام/
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 450116
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *