۰
امام جمعه موقت شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

مسئولین به اقتصاد و معیشت مردم بیشتر توجه کنند/ارتقای سطح آموزشی زمینه ساز مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: مبارزه با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن نیازمند برنامه ریزی دقیق و ازپیشش تعیین شده در مرحله اجرایی می باشد که توجه و تمرکز تخصصی مسیولین بر این امر را می طلبد.
مسئولین به اقتصاد و معیشت مردم بیشتر توجه کنند/ارتقای سطح آموزشی زمینه ساز مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین جعفر احمدی با اشاره به مبارزه با فقر اظهار کرد:​ گره گشایی از مشکلات مردم صدر اول کارهای مسئولین باشد، مدیران جهادی باید دارای پست های مهم کشوری باشند.
وی افزود: مسئولین باید با کارجهادی مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند، دشمن با وجود مشکلات اقتصادی معیشتی و تحریم های که ساخته است قصد خراب کردن وجهه اسلام را در ذهن مردم دارد بنابراین مسئولین چابهار می بایست با ساماندهی اوضاع موجود به معیشت و رفاه مردم بومی کمک کنند.
 وی عنوان کرد: بسیاری از کشورهای باج دهنده به آمریکا قصد ثبات اوضاع داخلی خود را دارند ولی نمی دانند که زمامداران حکومت عراق هم روزی به همین شکل رفتار کرد و آخر خود همین آمریکاییها نابودشان کردند.
امام جمعه موقت شهرستان چابهار ادامه داد: امروز آمریکا و اسرائیلی ها به جز منافع خود و سلطه گری، قانون دیگری اجرا نمی کنند بنابراین همه کشورهای اسلامی باید با اتحاد و یکدلی با آنها مقابله و مبارزه کنند.
وی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمن زمینه ساز نابودی درونی و آرمانی جوانان این مرز و بوم است لذا مسئولان و وزرا در میان برنامه های اقتصادی خود کارها و پروژه های فرهنگی را ضمیمه کنند.
وی تشریح کرد: واجبات الهی نماز، روزه و حجاب با نیت خیر انجام شود ارزش دارد و باید بخواهید تا محرمات را ترک کنید با تکیه و پشتوانه به خدا می توانیم امورات دینی خود را به خوبی انجام دهید.
حجت السلام والمسلمین جعفر احمدی اذعان کرد: در ماه ذی الحجه قرار داریم و حضرت رسول از طرف خدای متعال در این ماه آخرین حج خود را انجام داد که مسأله جانشینی برحق مولیالموحیدن امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به دستور خداوند در غدیرخم عنوان کرد همچنین هفتم همین ماه روز شهادت امام باقر(ع) می باشد باقرالعلوم یا شکافنده علم لقب ایشان است و اولین امامی ست که از طرف پدر و مادر فاطمی بوده اند.
وی اظهار کرد:وقتی مرد نصارانی به امام باقر(ع) توهین کرد و به مادر ایشان فحش رکیک داد، حضرت از کوره در نرفت و با صبوری فرمودند اگر مادرم چنین بوده خدا او را ببخشد و اگر شما اشتباه می کنید خداوند شما را ببخشد، فرد مسیحی همان جا شهادتین و گرایش به اسلام خود را گفت، این جواب خوبی در برابر بدی ست و ظرفیت بالای ائمه ما می باشد.
انتهای خبر/
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 450098
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *