۰
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار:

قاتل فراری پس از حدود دو سال در شهرستان چابهار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از حدود دو سال در عملیات ضربتی کاراگاهان پلیس خبر داد.
قاتل فراری پس از حدود دو سال در شهرستان چابهار دستگیر شد
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم اظهار کرد: در پی قتل جوانی 30 ساله در 25 دی سال 94 در یکی از مناطق شهرستان چابهار و فراری شدن قاتل به سمت شهرهای شمالی کشور، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: تیمی متشکل از گارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 30 ساله را که پس از گذشت حدود 2 سال از ارتکاب جرم به چابهار آمده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری می باشد، بیان کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 450025
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *