۰

رویکرد مرز ریمدان به سمت صادرات باشد/ انتظار از ریمدان فراتر از یک بازارچه است

فرماندار ویژه چابهار گفت: رویکرد بازارچه مرزی ریمدان باید به سمت صادرات باشد نه یک رویکرد صرفاً وارداتی؛ ما باید به سمتی حرکت کنیم که فراتر از یک بازارچه مرزی از مزایای آن بهره‌مند شویم.
12
12
به گزارش چهاربهاران، ایوب درویشی ظهر امروز در  نشست بررسی ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز مرز ریمدان که با حضور جمعی از مسئولان ذیربط در محل فرمانداری چابهار برگزار شد، از مرز "ریمدان" به عنوان یک سرمایه مهم برای استان سیستان و بلوچستان یاد کرد و اظهار داشت: رویکرد بازارچه مرزی ریمدان باید به سمت صادرات باشد نه یک رویکرد صرفاً وارداتی؛ ما باید به سمتی حرکت کنیم که فراتر از یک بازارچه مرزی از مزایای آن  بهره‌مند شویم.
فرماندار ویژه چابهار از  آمادگی کامل فرمانداری  جهت در اختیار قرار دادن  همه امکانات زیرساختی لازم جهت اجرای پروژه فیبر نوری در این بازارچه مرزی خبر داد و ادامه داد: شرکت ارتباطات زیرساخت باید در زمینه راه‌اندازی شبکه فیبر نوری بازارچه مرزی ریمدان به قید فوریت اقدام کند.
وی شاره‌ای به امکانات رفاهی و زیرساخت‌های موجود در مرز ریمدان داشت و بیان کرد: امکانات موجود بسیار محدود است؛ این امکانات باید به گونه‌ای باشد که جذب سرمایه‌گذار بیش از پیش صورت پذیرد که  آن هم مستلزم هماهنگی بین بخشی و ایجاد زیرساخت‌های جدید است.
درویشی با تاکید بر اینکه فعالیت بازارچه مرزی ریمدان نقش مهمی در اقتصاد چابهار دارد، افزود: این بازارچه در صورت بهره‌گیری مناسب علاوه بر تثبیت جمعیت مرزی منطقه و جلوگیری از مهاجرت، با انجام صادارت و واردات کالا می‌تواند کمک موثری به ارتقاء روابط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه داشته باشد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 424853
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *