۰
طنز روز/

گلایه نامه شرکت پتوی گلبافت از اداره ارشاد سراوان

خبرعمل سخاوتمندانه اهدای پتوی خارجی از کشور چین به خبرنگاران عزیز رسانه های مختلف از سوی آن اداره به مناسبت روز خبرنگار درسال اقتصاد مقاومتی درفضای مجازی باعث تاسف این شرکت شد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، ظاهرا ثبت سفارش این پتوهای دو نفره و سنگین وزن از کشور چین با تاخیر صورت گرفته و از گمرک به موقع ترخیص نشده اند چرا که روز خبرنگار ۱۷ مردادماه بوده و اهدای این پتوها با دو روز وقفه یعنی ۱۹ مرداد ماه انجام شده است.
حال فارغ از اینکه پتوهای چینی با تاخیر به دست خبرنگاران رسیده اما آیا انصاف است شما به جای حمایت ازصنایع داخلی پتوی خارجی خریداری نموده وباعث ورشکستگی شرکت پتوی گلبافت و بیکاری شمارزیادی از کارگران ایرانی شوید.
اداره محترم ارشاد سراوان آیا می دانید پتوهای تولید داخل به مراتب دارای کیفیت بهتری نسبت به پتوهای چینی هستند و وزن پتوهای خارجی ۵کیلوگرم است و استفاده ازآن درچله تابستان باعث می شود تا خبرنگارانی که چشم و گوش جامعه هستند خواب بروند و نتوانند به رسالت خود که آگاهی دادن به مردم است عمل کنند.
اگر چنانچه ابعاد و زوایای پنهان این کار برای شرکت پتوی گلبافت مشخص گردد که هدفتان خواباندن خبرنگاران بوده قطعا از دست شما شکایت خواهیم کرد.
لذا خواهشمند در سال های آینده دربرگزاری و اهدای پتو به خبرنگاران دقت فرمایید و ازپتوی گلبافت وسایر محصولات داخلی و یا کارت پول استفاده نمایید.
محمدجوادصادقی
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 424851
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *