۰

بازهم کشف پیاز قاچاق/ 65 تن پیاز قاچاق در چابهار کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف 4 دستگاه کامیون حامل 56 تن پیاز قاچاق به ارزش یک و نیم میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ احمد طاهری گفت: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق و کسب اخباری مبنی بر تردد خودروهای حامل کالاهای قاچاق در محورهای جنوبی استان موضوع دستگیری قاچاقچیان و کشف آن در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پاسگاه شیرگواز چابهار حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به 3 دستگاه کامیون مشکوک و آن ها را جهت بررسی بیشتر متوقف که در بازرسی از این خودروها 56 تن پیاز قاچاق که از سمت مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، کشف کردند.
طاهری با اشاره به ارزش یک و نیم میلیارد ریالی این محموله قاچاق بیان داشت: در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضررهای جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می کند که با اجرای طرح های مختلف و شناسایی سرشبکه های باندهای قاچاق کالا مقابله جدی را با قاچاقیچان این عرصه در دستور کار قرار خواهیم داد تا تا از ورود و خروج کالا به صورت غیره قانونی جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/ 
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 424842
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *