طنز روز/

فرماندارچابهار، فرمانداری که هم صبر ایوب و هم قناعت درویش را دارد

18 مرداد 1396 ساعت 11:35

بخت یاری کرده بود تا از۳۶۵ روزسال یک روز که به نام روز خبرنگار مزین شده بود با سایر خبرنگاران حضور فرماندار فرهیخته ی چابهار مشرف شویم.


به گزارش چهاربهاران، بخت یاری کرده بود تا از۳۶۵ روزسال یک روز که به نام روز خبرنگار مزین شده بود با سایر خبرنگاران حضور فرماندار فرهیخته چابهار مشرف شویم نشستی صمیمی به همین مناسبت در دفتر کار ایشان با هماهنگی رییس پرتلاش اداره ارشاد چابهار تدارک دیده شده بود.
در بدو ورود به دفتر جناب فرماندار نزدیک بود خلع سلاح مان کنند وموبایل تنها سلاح پیشرفته و امروزی مان را ازمان بگیرند اما با وساطت فرماندار خلع سلاح نشدیم و مسلح وارد دفتر فرماندارشدیم.
عبدالوهاب ایرانژاد مجری دوزبانه بلوچی _ فارسی آغازگربرنامه بود ایشان خبرنگاران را عاشق و خبرنگاری را شغلی سخت و زیان آور توصیف کرد که آخرسری ما نفهمیدیم ما عاشقانی مانند شیرین و فرهادیم یا کارگر معدن ذغال سنگ اما از نظر جناب مهندس میرلاشاری معاون عمرانی فرماندار سخت ترین شغل معاونت فرمانداری بود بهرحال برنامه با معرفی خبرنگاران و مدیران روابط عمومی ادارات آغازشد.
رستم کریمی خبرنگار ایرنا یابه قولی امپراطور رسانه ای بلوچستان با معرفی خودش از زمین و زمان شاکی بود ، ندیم بادغن خبرنگار تشنه مجری رادیو و فعال اجتماعی به نمایندگی از مردم  روستای عارف آباد نوبندیان حامل پیام کمبود آب مردم روستاهای دشتیاری بود، ایشان برای اولین فرماندار را دیده بود و فرماندار هم برای اولین خبرنگاری تشنه لب دیده بود بقیه هم خیلی کوتاه خودشان را معرفی کردند.
جناب فرماندار طی سخنانی برنامه ها و پروژه های دردست اجرای دولت در سال های اخیر و میزان بودجه واعتبارات ملی واستانی اختصاص یافته را تشریح کرد و صبورانه گفت از هیچ خبرنگاری بابت اخبار انتقادی شکایت نمیکنم که باتشویق خبرنگاران مواجه شد آقای معین الدین سعیدی رییس شورای شهرستان چابهار، مهندس بلوچ شهردار و جناب حسام الدین یوسفی مدیرروابط و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار ازدیگر سخنرانان جلسه بودند بعدازسخنرانی این عزیزان نوبت به پرسش پاسخ خبرنگاران رسید.
 خبرنگار محترم ایسنا، مجموعه دولت ازاستاندار گرفته تا معاونین ش را چنان به توپ بست که محمدعلی شاه مجلس را به توپ نبسته بود ایشان باذره بین طرح های دولت را رصد کرده بود اما هیچ طرح اجرا شده ای ندیده بود که فرماندار وی را به سازمان برنامه و بودجه استان جهت توجیه و مقایسه کارهای دولت فعلی با دولت های قبل حواله کرد.
خبرنگاران صداوسیما و خبرگزاری برنا مانندکریستف کلمب ۳ روستا را کشف کرده بودند که هنوز برق نداشتند البته باید دست مریزاد به این دو خبرنگار گفت که حتی از مجلس شورای اسلامی برای کشف کشورهایی مانند دماغه سبز حهت شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری چند پله جلوتربودند.
اهدای لوح تقدیر و گرفتن عکس یادگاری دست جمعی با جناب فرماندار و دیگر مسولین پایان بخش مراسم تجلیل از خبرنگاران بود فقط جای خالی خانم موگرینی برای گرفتن عکس سلفی کاملا احساس شد.
محمدجوادصادقی


کد مطلب: 424840

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/424840/فرماندارچابهار-فرمانداری-هم-صبر-ایوب-قناعت-درویش

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir