۰
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار:

دستگیری سارق مسلح با 12 فقره سرقت تلفن همراه و موتورسیکلت

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار گفت: سارق مسلح با 12 فقره سرقت تلفن همراه و موتورسیکلت با مراقبت و تعقیب از قبل تعیین شده دستگیر شد.
ص
ص
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حيدر علي کيخا مقدم اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: کاراگاهان پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي و گشت زني های هدفمند به حرکات راکب يک دستگاه موتور سيکلت فاقد پلاک مشکوک که پس از تحت کنترل قرار دادن وي را يک اقدام ضربتي حین سرقت تلفن همراه دستگیر و در بازدید بدنی از این سارق يک قبضه سلاح کلت کمري به همراه يک تيغه خشاب کشف شد.
سرهنگ کيخا تصریح کرد: متهم در بازجويي تخصصي به 12 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و موتور سيکلت با همکاري یکی از دوستانش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار با اشاره به تلاش پلیس جهت دستگیری همدست این سارق، خاطرنشان کرد: پليس با اشراف کامل اطلاعاتي، اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان نظم و امنيت عمومی، به اهداف پليد خود دست پيدا کنند و به طور قاطع با اين افراد برخورد مي کند. چند مدت قبل هم فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از شناسايي و دستگيري فردي كه اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب مادربزرگش كرده بود خبر داد. 
سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم اذعان کرد: چند مدت قبل هم در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی دقیق و کنترل تراکنش های حساب شاکی متوجه شدند که مبالغی در بازه زمانی از حساب وی برداشت شده است.
سرهنگ کیخا مقدم افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد فردی به هویت معلوم که از نوه شاکی می باشد و بدون اطلاع وی مبالغی را از حساب برداشت کرده است، لذا پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم به پلیس فتا احضار شد.
این مقام انتظامی تشریح کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و عنوان کرد؛ که از اعتماد مادربزرگم، سوء استفاده کرده و زمانی که کارت بانکی اش را جهت خرید در اختیارم قرار داد و از غیر فعال بودن پیامک برای تراکنش بانکی مطلع بودم بلافاصله رمز دوم را فعال و اقدام به برداشت وجه جهت خرید شارژ کردم. 
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان به شهروندان توصيه کرد: اطلاعات خصوصي و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب هاي بانکي را در اختيار ديگران قرار نداده و سرويس پيامک حساب بانکي شان را فعال کنند تا در صورت برداشت غيرمجاز و يا سوء استفاده به سرعت از آن مطلع شوند.
انتهای خبر/
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 424823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *