۰

کارگاه آموزشی کارآفرینی از ایده تا کسب و کار در کنارک برگزار شد

کارگاه آموزشی کارآفرینی با عنوان از ایده تاکسب و کار با حضور فارغ التحصیلان و دانشجویان در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، کارگاه آموزشی از ایده تا کسب و کار با حضور مدرس دکتر طایی دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی تهران و مشاور اقتصادی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
مشاور اقتصادی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی هدف از برگزاری این دوره  آشنایی کارجویان، دانشجویان و فارغ التحصیلان با مباحث کارآفرینی و اشتغال بصورت کاربردی عنوان کرد.
دکتر علی طایی افزود: ایجاد تحول فکری در فارغ التحصیلان دانشگاهی و آموزش اصولی و صحیح آنها جهت ورود به بازارکار می تواند باعث ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان شود.
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: برخلاف باور عموم کارآفرینی یک راه میان بر برای ثروتمند شدن نیست و افراد باید با دید واقع بینانه و کسب آموزشهای اصولی وارد این حیطه شوند.
در این دوره پس از تشریح مدل کسب و کار تعداد ۲۱ ایده توسط فراگیران مطرح و پس از انتخاب  ۷ ایده برتر تعداد ۳۸ نفر از فراگیران در ۷ تیم سازماندهی شدند که پس از داوری انجام شده در پایان گروه‌های خدمات الکترونیک شهروند (با مدیریت پرویز افراز ) وتوربافی اقیانوس(با مدیریت عبدالخالق میهن پرست )  رتبه اول،گروه صنایع دستی شاه تاج رتبه دوم و گروه رستوران دریایی مکران رتبه سوم را کسب کردند.
کارگاه آموزشی کار آفرینی با حضور تعداد ۶۵ نفر از فارغ التحصیلان و دانشجویان در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 424803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *