۰
امام جمعه موقت چابهار در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی:

کار و فعالیت در بهزیستی مقدس است/ انقلاب عزت را برای مردم به ویژه محرومان هدیه داد

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: سر و كارداشتن با دردمندان و گرفتاران گرچه سخت و دشوار و گاه طاقت فرساست ، اما هم اجر و پاداشي بسيار دارد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام مهدی کریمی در دیدار با کارکنان اداره و مراکز زیر مجموعه بهزیستی اظهار کرد: یکی ازافتخارات نظام و امام راحلمان حمایت از اقشاراسیب پذیرخانواده های نیازمندوبی سرپرست ایتام وافرادی که نیازبه کمک وحمایت دارد بوده است و قطعا یکی از بالاترین مراتب شکرگزاری، شکر نعمت انقلاب است که عزت را برای مردم به ویژه محرومان هدیه داد.
وی با تبریک هفته بهزیستی، کار و فعالیت در بهزیستی را مقدس دانست و افزود: نوع فعالیت و کار بهزیستی و کارمندان آن، کاری خداپسندانه است و انجام امور مربوط به معلولان و نیازمندان در جامعه از قداست بالایی برخوردار است.
امام جمعه موقت شهرستان چابهار بیان کرد: کارکنان بهزیستی ارائه دهنده این نعمت زیبای الهی به مردم هستند که حاجت مؤمنان را برآورده می‌سازند و این افتخاری بزرگ برای کارکنان زحمتکش بهزیستی است.
رئیس اداره بهزیستی چابهار گفت: در رابطه با برآوردن نیازهای جامعه هدف، ما وظایفی داریم که با توجه به حجم اندک اعتبارات و امکانات، همکاران بنده با نهایت ایثار و از خودگذشتگی فراتر از موارد قانونی به رسالت خویش عمل می کند.
حسن تاوانه افزود: برنامه بهزیستی رویکردش از حمایتی به توانمندی سازی وخودکفایی سوق داده شده که به درستی باید انجام شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 424802
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *