۰
از سوی اتحادیه جهانی بانوان مسلمان؛

قصرقند میزبان برگزاری مراسم روز دختر در کشور است

قصرقند به عنوان یکی از 3 شهر ایران برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز دختر، از سوی اتحادیه جهانی بانوان مسلمان انتخاب شد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، فرماندار قصرقند در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که با دستور کار اشتغال و اوقات فراغت و با عنوان «جوانان باوری، جوانان یاوری» گفت: با توجه به نزدیک شدن روز دختر و انتخاب قصرقند به عنوان یکی از سه شهرستان کشور در برگزاری و گرامیداشت این روز با همکاری اتحادیه جهانی زنان مسلمان، سه شنبه آینده این مراسم برگزار خواهد شد.
حمیرا ریگی افزود: در همین راستا برنامه هایی در حال تدارک است که فرصت خوبی برای نشان دادن حضور و شایستگی دختران هنرمند این منطقه در عرصه های مختلف و تقدیر از زحمات آن ها محسوب می شود.
وی با اشاره به ترغیب جوانان به تولید و کسب وکار بیان کرد: کمیته تخصصی اشتغال شهرستان باید متشکل از 6 اداره شامل، ورزش و جوانان، تعاون،  کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تشکیل شود و برای ترغیب جوانان و مردم منطقه به سمت اشتغال و ارائه طرح هایی که در منطقه قابلیت تولید کار و اشتغال دارد اقدام های موثری انجام دهند؛ همچنین در این راه از امامان جماعت محلات یاری بگیرند.
به گفته فرماندار قصرقند، کمیته امداد امام خمینی(ره) موظف است تا در راستای تشویق گروه تئاتر نوجوانان منطقه و در حمایت از این گروه، شرایط شرکت در اردو های این نهاد در خارج از استان را فراهم کند.
ریگی تصریح کرد: همه ادارات شهرستان موظف هستند با فعال کردن فعالیت های ورزشی در میان کارکنان خود نشاط و شادابی را در بین آن ها فراهم و نیز اطلاعات لازم از جوانان این شهرستان را جمع آوری و سپس آن را در بانک اطلاعات ورزش و جوانان قصرقند ثبت کنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 424801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *