ایران گفت‌وگو را با گفت‌وگو و سلاح را با سلاح پاسخ می‌دهد

23 تير 1396 ساعت 23:50

امام جمعه زاهدان گفت: ایران اسلامی اهل گفت و گو و منطق است اما اگر دشمن بخواهد از در سلاح با ما وارد شود جواب او را با سلاح خواهیم داد.


به گزارش چهاربهاران، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان، اظهار کرد: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بـشرى و به ویژه جوامع اسلامى مطرح اسـت.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: عفاف نوعى حجـاب درونى است که انسان را از گناه بـازمى دارد.  
وی بیان کرد: امروز 23  تیر ماه روز همبستگی ملت با رهبری و پایان دادن به آشوب فتنه 88 است، مرم شریف به دفاع از کانون ولیت و دفاع از رکان نظام به خیابان ها آمدند.
سلیمانی گفت: جمعه گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری در سال 1362 هجری شمشس است و به دستور امام امت نهادی به عنوان مجلس خبرگان رهبری  برای پشتیبانی از رهبری ایجاد شد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: امروز روز گفت و گو و منطق با ملل دنیا است، ما اهل  گفت و گو و منطق هستیم اما اگر دشمن بخواهد از در سلاح با ما وارد شوند جواب ما به او را با سلاح خواهیم داد.
وی افزود: اگر سلاح نبود ویرانی مقر داعش هم نبود پس جا دارد از نیروهای مسلح و وزارت دفاع و ارگان های نظامی در افزایش بنیه دفاعی تشکر کنیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 25 تیرماه روز بهزیستی است، اضافه کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، در این کشور توجه خوبی به معلولان و مددجویان مخاطب این مجموعه شده است.
وی گفت: دوره بزن و درو تمام شده و باید با ایستادگی و مقاومت جلوی رزجز خوانی دنیای استکبار رو گرفت.
سلیمانی افزود: آزادی حلب و موصل که بیش از دو سال است در فتنه داعش و تکفیری‌ها می سوزد باعث خرسندی جوامع اسلامی شد.
وی تاکید کرد: همه می‌دانند این آتش فتنه به وسیله سران استکبار پشتیبانی می‌شد،  اگر سردار سلیمانی ها نبودند معلوم نبود این آشوب و بلوا و بهم ریختگی و از بین بردن زیرساخت ها کشورهای اسلامی را تا کجا سرایت می‌داد، اگر سرکوب شده به برکت ایستادگی جبهه مقاومت و بیداری مردم است.
سلیمانی گفت: پیروزی موصل تجلی‌ وحدت و اتحاد و مقاومت است و نماد جانفشانی سرداران عزیز در راستای حمایت از حرم و حریم است که نوید زندگی عزت مندانه به ملت عراق می دهد.
وی افزود: جمهوری اسلامی هدف اصلی داعش بود که با اقدام به موقع سپاه پاسداران و حمله موشکی به آنها در رسیدن به اهدافان ناکام گذاشت.


کد مطلب: 424770

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/424770/ایران-گفت-وگو-سلاح-پاسخ-می-دهد

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir