۰

جای «روحانی» بودم «باهنر» را معاون اول نمی‌کردم/ با رئیس‌جمهور اختلاف‌نظر دارم

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه جای روحانی بودم باهنر را معاون اول نمی‌کردم، گفت: با رئیس‌جمهور اختلاف‌نظر دارم.
469
469
به گزارش چهاربهاران، محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز (چهارشنبه 21 تیر) در نشست‌خبری با اصحاب رسانه، گفت: به مردم عراق و نیروهای مسلح و مرجعیت عراق آیت‌الله سیستانی به دلیل پیروزی‌های اخیر در این کشور در نبرد با داعش تبریک عرض می‌کنم.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه هنوز زخم نامردمی‌های منافقین بر بدن ملت ما هست، افزود: قریب به  17 هزار نفر شهید بخشی از جنایات منافقین است. امروز برخی کشورهای اروپایی گروه‌های منافق را به رسمیت می‌شناسند و این ظلم تاریخی است که به مردم خودشان و بشر روا می‌دارند.
باهنر تصریح کرد: ریشه تفکر تکفیری به سادگی از بین نمی‌رود، اما امیدوارم این خلافت ساختگی از بین برود. آنها روز اول برای یک جنگ نیابتی از زمان طالبان و القاعده شکل گرفتند و آن زمان تنها جمهوری اسلامی ایران آنها را خطر اعلام کرد.
وی در پاسخ به سوالی درباره حضور در کابینه به‌ عنوان معاون اول، گفت: دوستانی حسن ظن دارند به من و تشکر می‌کنم. صریح می‌گویم که اگر من جای روحانی بودم باهنر را معاون اول نمی‌کردم، هر چند من برخی کارهای دولت را تایید می‌کنم و آرزوی پیروزی دولت را دارم، اما اختلاف نظرهای جدی سیاسی و فرهنگی با روحانی دارم.
این خبر در حال تکمیل است...
منبع: تسنیم
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 424747
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *