سرپرست دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار خبر داد:

برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارتی در منطقه آزاد چابهار

11 تير 1396 ساعت 12:16

سرپرست دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار گفت : مرکز آموزش های آزاد این دانشگاه با هدف تربیت نیروهای متخصص با همکاری دانشگاه های جامع علمی – کاربردی منطقه آزاد و دریانوردی چابهار دوره های کوتاه مدت مهارتی دررشته های مختلف برگزار می کند.


 به گزارش چهاربهاران، ارسلان دژکام با اشاره به این که بسیاری از جوانان به دنبال کاریابی و فرصت های شغلی هستند اظهار کرد: مهارت آفرینی برای اشتغال و ورود به بازار کار بسیار مهم است و دوره های آموزشی کاربردی کوتاه مدت مهارتی با هدف آماده سازی جوانان جهت ورود به بازار کار، کارآفرینی، توانمندسازی و توسعه شغلی برگزار می شود.
 وی افزود: رشته های تاسیسات برق جوشکاری، ریخته گری، ورقکاری، مکانیک موتور های دریایی، مکانیک خودرو، فرزکاری، تراشکاری، تاسیسات دریایی، رادار شناورهای دریایی، نقشه برداری، حسابداری ویژه بازار کار، داوری فوتبال و دوره های کار آفرینی از جمله رشته هایی هستند که در این دوره به علاقمندان آموزش داد می شوند.
دژکام بیان کرد: به هنرجویانی که این دروه آموزشی را با موفقیت طی کنند، گواهینامه معتبر آموزش اعطاء می شود.
سرپرست دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی iuc.ac.ir ویا به تلگرام @iucfz مراجعه کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424692

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/424692/برگزاری-دوره-های-کوتاه-مدت-مهارتی-منطقه-آزاد-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir