۰

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامي ايرانشهر از اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي در این شهرستان، کاهش 32 درصدي سرقت‌ها و کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در خرداد ماه سال جاري خبر داد.
641
641
به گزارش چهاربهاران، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 69 سارق حرفه ای در خرداد ماه سال جاری شدند که آمارها بیانگر کاهش 32 درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به هلاکت سه شرور و افزایش 70 درصدی کشفیات مواد مخدر در خرداد ماه سال جاری گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف 2 تن و 135 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در یک ماه گذشته کشف کردند.  
جلیلیان تصریح کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی بیش از سه میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و بیش از 44 هزار لیتر سوخت قاچاق در خرداد ماه سال جاری کشف و قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 142 دستگاه خودرو و 98 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کرده است.
شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 424640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *