امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

قدس یادآور آزاده خواهی و استکبار ستیزی ست/ ملت ایران با حضور یکپارچه نشان داد که از آرمانهایش عقب نشینی نمی کند

2 تير 1396 ساعت 14:04

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: قدس یادآور آزاده خواهی و استکبار ستیزی ست، این راهپیمایی ها و این حضور ها همیشه خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب و مردم مؤمن ما است.


 به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: امروز مردم دلاور ما بار دیگر به جهانیان نشان دادند که از آرمانهای امام و انقلابشان عقب نشینی نمی کنند و با زبان روزه و در این هوای گرم انزجار خود را از اهریمنان نشان دادند.
وی افزود: کسانی که چند جوان کم سن و سال را خام و گمراه می کنند تا عملیات تروریستی انجام دهند, اینان همان سرکردگان اسرائیل و آمریکا می باشند.
وی ادامه داد:اگر عزتی بوده از رهگذر مقاومت‌ها و انتفاضه‌های قهرمانانه بوده و راه ملت بزرگ ایران هم امروز از همین راه می‌گذرد و راه دیگری وجود ندارد، فرهنگ مقاومت، این مردم را به پیروزی رساند و به یاری خداوند سال هاست این ملت را مثل سرو قامت‌کشیده در صحنه نگه داشته است.
خطیب نماز جمعه چابهار گفت: در راهپیمایی باشکوه امروز مردم ایران بار دیگر این پیام را به دنیا دادند که با یک ملت یکپارچه و متحد و همیشه در صحنه مواجهند، کسانی که از آرمان‌های به حق‌شان عقب‌نشینی نخواهند کرد.
وی بیان کرد: هر انسانی كه در هر نقطه ایی از سرزمین دنیا كه باشد همان نقطه سرزمین اوست چرا كه اجدادش در آن سرزمین بودند و این مصداق برای همه مردم با ادیان متفاوت است و هیچ كس بی سرزمین نیست و كسی حق ندارد به بهانه این تعابیر غلط احدی را از سرزمینش بیرون و سرزمین دیگر را اشغال كند.
حجت السلام موسوی اذعان کرد: لازم است از حماسه معنوی شب‌های قدر که توسط ملت ایران خلق شد تقدیر و تشکر کنم که انصافا مانور دین بود، به فضل خدا تیر دشمن در عرصه جدا کردن جوانان از معنویت و عشق به خداوند به سنگ خورده است و امیدواریم خداوند بهترین پاداش و اجر را برای آفریدن این حماسه به شما عنایت کند.
وی خاطرنشان کرد: حماسه دوم ملت ایران، حماسه راهپیمایی باشکوه امروز در سراسر کشور در روز جهانی قدس بود که بعد از سالها، در این هوای گرم باز هم همه به صحنه آمدند و مانند گذشته فریاد برائت از دشمنان اسلام را سر دادند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424623

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/424623/قدس-یادآور-آزاده-خواهی-استکبار-ستیزی-ست-ملت-ایران-حضور-یکپارچه-نشان-آرمانهایش-عقب-نشینی-نمی-کند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir