۰
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

یاری ملت رنجدیده فلسطین وظیفه شرعی و انسانیست

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس و همبستگی با ملت رنجدیده فلسطین وظیفه شرعی و انسانی هر مسلمان است.
11
11
حجه السلام والمسلمین ابراهیم غلامی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: ایران اسلامی به رهبری امام راحل(ره) به پیروی از پیامبر اکرم(ص) که می فرماید: کسی که ندای مظلومی را بشنود و به یاری او نشتابد او از من واز اسلام نیست، لبیک گفته وبامشخص کردن یک روز در سال حمایت خود را از ملت رنج دیده فلسطین اعلام می دارند.
وی افزود: روز قدس فریاد مستضعفین جهان  بر سر مستکبرین است، روزی که ابتدا توسط مسلمانان گرامی داشته شد ولی هم اکنون همه آزادیخواهان جهان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به پا خواسته و بر علیه رژیم سفاک اسرائیل شعار مرگ سر می دهند.
حجه السلام غلامی گروه تروریستی داعش را از یک قماش خواند و بیان کرد: ماهیت صهیونیستی تکفیری ها برای همه مشخص شده است  آنها  به دروغ خود را به اسلام نسب می دهند فتوا صادر می کنند که روز قدس حرام است و هر کسی برود مجاب به کشته شدن است.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار خاطرنشان کرد: امروز همه باهم در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم و فریاد استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مظلومان جهان را رساتر از هر زمان دیگر به گوش اسرائیل و دیگر دشمنان جهان اسلام‌ رساندیم.
انتهعای پیام
 
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 424620
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *