رييس دانشگاه پيام نور مركز چابهار:

زمان ثبت نمره معرفي به استاد نيمسال جاري دانشگاه پيام نور تغيير كرد

28 خرداد 1396 ساعت 15:40

رييس دانشگاه پيام نور مركز چابهار از تغییر زمان ثبت نمره معرفي به استاد نيمسال جاري دانشگاه پيام نور در این دانشگاه خبر داد.


‏مرتضي ‏پور ملايي در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دانشجوی دوره‌ی کارشناسی که برای فراغت از تحصیل تنها دو درس نظری باقی‌مانده داشته باشد، می‌تواند امتحانات آن دو درس را ‏خارج از تاریخ امتحانات اعلام‌شده در تقویم دانشگاهی از طریق معرفی به استاد بگذراند.
وی ادامه داد: دانشجوی دوره‌ی کارشناسی‌ارشد اعم از پژوهشی یا آموزشی، که برای فراغت از تحصیل تنها یک درس نظری اعم از دروس ‏باقی‌مانده‌ی سرفصل، جبرانی کارشناسی و جبرانی میانگین داشته باشد، (به‌جزدروس سمینار و روش تحقیق) می‌تواند آن درس را خارج از ‏تاریخ امتحانات اعلام‌شده در تقویم، به‌صورت معرفی به استاد اخذ و بگذراند و دانشجوی شیوه‌ی پژوهشی قبل از دفاع از پایان‌نامه مجاز ‏به اخذ و گذراندن درس معرفی به استاد است.
پورملاییبا اشاره به اينكه تاريخ مهلت ثبت دروس معرفي به استاد نيمسال جاري كه پيش تر ٧ الي ١٦ تير اعلام شده بود به دو بازه زماني ٧ الي ١٤ تير و ١٤ الي ١٨ مرداد تغيير كرده است افزود: ارائه‌ی دروس عملی، کارآموزی، کارورزی و پروژه به این صورت ممکن نیست؛ مگر آنکه در دروس نظری-عملی، دانشجو نمره‌ی ‏عملی را کسب کرده باشد که در آن‌صورت می‌تواند بخش نظری را به‌صورت معرفی به استاد اخذ کند.‏
زمان انتخاب واحد و مهماني ترم تابستان دانشگاه پيام نور تغيير كرد
رييس دانشگاه پيام نور مركز چابهار با اشاره به اشاره به زمان انتخاب واحد و مهماني ترم تابستان دانشگاه پيام نور تصریح کرد: زمان انتخاب واحد ترم تابستانی دانشجویان دانشگاه پیام نور تغيير كرد و طبق تقويم جديد دانشجويان مي توانتد از تاریخ ۹۶/۴/۸ لغایت ۹۶/۴/۱۴ از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی گلستان و مطابق برنامه زمان بندی شده جديد نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.
مرتضي پورملايي بااشاره به اينكه اخذ واحد در ترم تابستان اجباري نيست افزود: حداكثر دروس قابل اخذ ٨ واحد خواهد بود و همچنين دانشجویانی که درخواست مهمان شدن دارند مي توانند از تاریخ ۹۶/۴/۱ لغایت ۹۶/۴/۱۲  در سامانه گلستان نسبت به ثبت درخواست  اقدام کنند.
وي بیان کرد: كليه دروس ترم تابستاني فاقد نمره ميانترم بوده و امكان مهمان اضطراري (حوزه آزمون) هم ندارد و دریافت کارت آزمون از طریق سیستم آموزشی گلستان از تاریخ 26 مرداد و زمان برگزاری امتحانات از تاریخ 28 مرداد لغایت 4 شهریور اعلام شده است.
گفتنی است دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه اجرا نمی شود و امکان حذف و اضافه دروس در دوره تابستانی مقدور نمی باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424588

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/424588/زمان-ثبت-نمره-معرفي-استاد-نيمسال-جاري-دانشگاه-پيام-نور-تغيير-كرد

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir