۰
نماینده سابق مردم چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

تحریم‌ها همچون سی سال گذشته خللی در کارکرد نظام ایجاد نخواهد کرد/ از فرصت تحریم‌ها باید برای خودکفایی استفاده کرد

نماینده سابق مردم چابهار گفت: آمریکا لایحه جدید ضد ایرانی را تصویب کرده و این اولین مصوبه و تحریم این کشور نیست, این مصوبات تأثیری بر اهداف نظام انقلابی ما ندارد.
25
25
یعقوب جدگال در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: آمریکا استکبار جهانی ست و هر کشوری که بر ضدّش حرفی بزند با حیله و هر ابزاری مقابله می کند، ملت و دولت ما قویتر از این مصوبات و تحریم ها هستند.
وی افزود: مصوبه s722 که الان تصویب شده برای ما مهم نیست و مقامات آمریکایی بجای کارشکنی و مشکل تراشی در ایران بهتر است بفکر درست کردن اوضاع داخلی خود باشند.
جدگال بیان کرد: اسپانسر تیم های تروریستی در چابهار نیز عربستان است که خط و مش خود را از آمریکا می گیرد اینها همه نشانه های عداوت این مزدور اسرائیلی ست و مصوبات جدیدشان برایمان مهم نیست.
وی ادامه داد: ایران باید اکنون به خودکفایی فکر کند و هیچگاه مانند برجام دست نیاز به سمت مزدوران آمریکایی دراز نکند چراکه اینان خونخواران و زورگویان دائمی می باشند و هیچگاه تنبیه نخواهند شد.
نماینده سابق مردم چابهار خاطرنشان کرد: امروز عراق و یمن بخاطر استکبار آمریکا به چنین روزی درآمده, حال مگر آمریکا چه کاری برایمان انجام داده که بخواهد مصوبه ضد ما تصویب کند که کار خوب قبلی اش را منتفی کند, تاکنون از اینان بجز شرَ هیچ خیری به ما نرسیده است.
انتهای پیام/
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۳
کد مطلب: 424571
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *