۰

کلنگ‌زنی پروژه مخزن 1000 متر مکعبی مجتمع آبرسانی دشت سوران

با حضور فرماندار شهرستان سیب سوران، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان، پروژه احداث سایت و مخزن 1000 متر مکعبی مجتمع آبرسانی دشت سوران گلنگ‌زنی شد.
456
456
به گزارش چهاربهاران، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان سیب سوران، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان، پروژه احداث سایت و مخزن 1000 متر مکعبی مجتمع آبرسانی دشت سوران گلنگ‌زنی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در آئین کلنگ زنی پروژه احداث سایت و مخزن ذخیره آب آشامیدنی مجتمع آبرسانی دشت سوران گفت: پروژه مذکور شامل احداث یک باب  مخزن ذخیره آب به حجم 1000 متر مکعب و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت  138 لیتر در ثانیه می باشد.
عبدالاحد ریگی اعتبار این پروژه را  22 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اتمام این پروژه  100 روستا در سال‌های آتی و 6 روستا در آینده نزدیک از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.
وی از مشترکین عزیز روستایی استان خواست تا با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و گرمای شدید در مصرف آب آشامیدنی صرفه جویی کرده و از مصرف آب آشامیدنی در مصارف غیر شرب وغیر ضروری جلوگیری کنند.
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 424569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *