۰
مدیر اداره برق چابهار خبر داد

خودروهای مکان یاب شناسایی خاموشی های برق در چابهار مسقر شدند

مدیر اداره برق چابهار گفت: 9 خودروی پیشرفته مکان یاب پیشرفته شناسایی خاموشی های برق در مناطق شهر چابهار، نگور دشتیاری و پلان مستقر شدند.
12
12
امیدرضا مشهدی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در سال جاری با اختصاص مجهزترین خودروهای اتفاقات و عملیات کشور اتفاقات عملیات در شهرستان چابهار مدت زمان رفع خاموشی کمتر و کیفیت رفع خاموشی بسیار مطلوبتر از گذشته فراهم شده است.
وی ادامه داد: برای  اسقرار این خودروها و نوسازی ناوگان خدمات رسانی اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 3 ستگاه از این خودروها در شهر چابهار و 3 دستگاه در نگور و 3 دستگاه در پلان مسقر شده است.
مشهدی بیان کرد: : این خودروها مجهز به سیستم مکان یابی پیشرفته هستند و توانایی شناسایی موقعیت جغرافیایی تاسیسات برق این شهرستان را دارند

رئیس اداره برق چابهار خاطرنشان کرد: با فعالسازی نرم افزار مربوطه در آینده نزدیک مشترکان برق در هر نقطه ای از چابهار می توانند با اعلام کدهای ارتباطی درج(GIS) درب منزل و بر روی کنتورها بدون نیاز اعلام آدرس، اتفاقات عملیات برق را اعلام کنند.
وی گفت: اتفاقات برق عملیات های مختلفی در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان چابهار را در مدت زمان کوتاهی برای رفع خاموشی انجام می دهد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 424525
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *