۰
هدف حمله داعش به مرقد امام و مجلس شوراى اسلامى چه بود؟

اتحاد همه جريان هاى سياسي شوي تبليغاتى داعش را خنثي كرد

اتحاد بيشتر مردم و جريان هاى سياسي شوي تبليغاتى هدف حمله داعش به مرقد امام و مجلس شوراى اسلامى را خنثي كرد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، هنوز ده روز از سفر ترامپ به عربستان سعودى و چپاول حكام عرب نميگذرد كه رويدادهاى عجيبى در منطقه رخ مي دهد.
به يكباره برخى كشورهاى عربي به صورت هماهنگ و يكپارچه با قطر قطع رابطه نموده و مرزهاى كشور خود را روي آن ميبندند و به تنش هايى كه خودشان مسبب آن هستند مي افزايند.
از طرفي گروهك تروريستي داعش كه شكست سنگينى در عراق و سوريه خورده و سالهاست نقشه هجوم به مرزهاى ايران را دارد دست به اقدامات تروريستي در كشورمان ميزند.
سوالى كه ذهن برخى را به خود مشغول كرده اين است كه چرا داعش مرقد مطهر امام و مجلس شوراى اسلامى را انتخاب كرد؟؟
عقبه داعش نشان ميدهد اين گروهك تروريستي تاكيد فراوانى به تبليغات و راه انداختن جنجنال رسانه اى  در سطح جهان دارد ، كه البته برخى رسانه هاى بيگانه نيز در پوشش گسترده تر نقش به سزايي ايفا مي كنند.
حادثه تروريستي تهران نيز از اين قائله مستثنا نبوده و داعش اهداف ترور را در نقاطى انتخاب ميكند كه بازتاب رسانه اى آن گسترده تر و جهانى تر باشد يا به زبان ساده تر شوى تبليغاتى بهترى را اجرا مي كند.
گروهك تروريستي داعش با گمان بر اينكه پسر از حضور در صحن مجلس شوراى اسلامى يا مرقد مطهر نظام و انفجار در اين مناطق به اهداف شوم خود ميرسد از يك نكته بسيار مهم غافل ميماند و آن سرعت عمل نيروهاى امنيتي كشور است.
به محض وقوع نخستين حادثه تروريستي در مجلس شوراى اسلامى كه منجر به شهادت مامورين حفاظت مجلس و مردم بيگناه ميشود تيم هاى امنيتي كشور ابتدا صحن مجلس شوراى اسلامى و جايگاه حضور نمايندگان را با تدابيرى فوق العاده به نقطه امن آن منطقه پر تنش تبدي ميكند و از طرف ديگر وارد رويارويي با تروريست ها مي شود.
در ابتدا گمان ميرود كه تروريست ها از بين مراجعين مجلس گروگان هايي در اختيار دارند كه بعد از دقايقي اين گمان تكذيب مي شود.
و حالا نوبت پايان عمليات و به درك واصل نمودن تروريست ها ميرسد و اين مهم در كسرى از زمان توسط نيروهاى امنيتي صورت ميگيرد.
اين حادثه به همين شيوه در مرقد مطهر امام نيز صورت ميگيرد كه با هوشيارى و اقدام فورى مامورين از شدت آن كاسته و تقريبا خنثي مي شود.
در بحبوحه اين رويدادها پيام توييترى وزير خارجه عربستان توجه زيادى را به خود جلب ميكند"ايران بايد تنبيه شود".اين پيام دقيقا چند ساعت قبل از حملات تروريستي از سوى وزير خارجه عربستان  اعلام ميشود و شايد سرنخ و ريشه اصلى حوادث هم در همين پيام نهفته است.

به هر صورت اتفاقى كه پس از پايان حملات تروريستي در تهران رخ داد با اهدافى كه داعش براى آن برنامه ريزى كرده بود متفاوت ميشود و علاوه بر دستگيرى عوامل اين گروهك تروريستي حالا ملت ايران فارغ از هر جناح و گروه نداى وحدت را بلندتر از قبل سر ميدهد و يكصداخواستار خشكاندن ريشه تروريست ها  ميشود.
البته همچنان كه از سوي مقامات كشور نيز گفته شد داعش و حاميان آن بايد در انتظار ضربه اى مهلك از سوي ملت بزرگ ايران باشند.
سيد هومن حسيني
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 424510
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *