۰
چهاربهاران گزارش می دهد؛

کمبود دستگاه سونوگرافی در بیمارستان امام علی(ع) چابهار/معطلی چند ساعته مراجعین و زنان باردار

زنان باردار و مراجعین باید برای انجام عمل سونوگرافی در بیمارستان امام علی(ع) چابهار نیمه شب نوبت بگیرند و ساعت ها منتظر سونوگرافی خود بمانند.
د
د
بی خیالی مسئولین حوزه نظارت بر درمان و بیمارستان چابهار در خصوص حل مشکلات درمانی مردم بحث برانگیز است بطوریکه جایگاه ارزشمند و والای زنان باردار تا این حد نادیده گرفته می شود.
بسیاری از شهروندان از خیر سونوگرافی می گذرند حتی این آزمایش را به دلیل نبود شرایط مطلوب انجام نمی دهند و این در حالیست که بارها مردم از این موضوع شکایت کرده اند.
باتوجه به جمعیت قابل ملاحظه چابهار، نگور و دشتیاری، مردم این مناطق برای سونوگرافی مجبورند به بیمارستان چابهار مراجعه کنند اما کدام بیمارستان، بیمارستانی که هنوز امکانات مناسب اولیه را برای شهروندان مهیا نکرده است و بارها مشاهده شده که زنان باردار ساعت ها برای انجام سونوگرافی روی پا ایستاده و خسته می شوند.
حال خدا نکند گذرت به بیمارستان بخورد، آدم سالم هم مریض می شود، نبود امکانات کافی وازدحام جمعیت در برخی مقاطع از روز رنج ور است چرا این خطه از کشور که دارای محرومین زیاد است بیمارانی را که پول ندارند بدون پذیرش ویزیت نمی کنند، این مردم دردشان را به کجا بگویند.
بسیاری از محرومین به دلیل داشتن پول فرزندشان را بیمارستان نمی برند در حالیکه بسیاری از شرایط پذیرش بیماران بی بضاعت قابل اجراست ولی مسئولین بیمارستان امام علی (ع) چابهار تاکنون هیچ اقدامی در این خصوصو انجام نداده اند.
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۵
کد مطلب: 424464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *