۱
در راستای درمان اعتیاد و کنترل و پیشگیری این معضل اجتماعی؛

خانه سبز برای زنان کارتن خواب در چابهار به بهره برداری رسید

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار گفت: نخستین شلتر(سرپناه) ویژه بانوان بهزیستی سیستان و بلوچستان به نام خانه سبز و با هدف ساماندهی و اسکان زنان کارتن خواب در چابهار به بهره برداری رسید.
12
12
حسن تاوانه در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: برای درمان اعتیاد و کنترل و پیشگیری از این معضل اجتماعی دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی استان سیستان و بلوچستان تصمیم به افتتاح این مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان در چابهار گرفتند.
وی افزود: پایگاه مرکز ترک اعتیاد با هدف شناسایی، توانمندسازی زنان، خانواده های نیازمند، بی سرپرست و بدسرپرست، ایتام، ساماندهی کودکان کار و بازمانده از تحصیل با همکاری و کمک مددکاران محلی و اداره بهزیستی راه اندازی شده است.
تاوانه ادامه داد: این مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان با اعتبار 350 میلیون ریال و با ظرفیت پذیرش 35 نفر در چابهار افتتاح شد.
رئیس بهزیستی چابهار گفت: در این کمپ ترک اعتیاد پرستار، روا‌نپزشک و مشاور حضور داشته و به درمان معتادان می ‌پردازند.
وی بیان کرد: نخستین پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی چابهار در روستای رمین این شهرستان با اعتباری افزون بر۱۵۰میلیون ریال افتتاح شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار ادامه داد: توجه به مشکلات اجتماعی شهرستان چابهار می تواند بسیاری از آسیب ها را کاهش دهد و به همین دلیل سومین پایگاه سلامت اجتماعی چابهار در محله آسیب پذیرعثمان آباد که از مناطق حاشیه نشین است با اعتبار 100 میلیون ریال با هدف ظرفیت سازی و مشارکت مردم در رفع مسائل و مشکلات این محله با کمک بهزیستی و همکاری سازمانها وادارات این شهرستان افتتاح شد.
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 424417
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *