۰

فوت مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند بر اثر اسیدپاشی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: روز گذشته یکی از کارکنان حراست شبکه بهداشت شهرستان هیرمند پس از ربوده شدن و توسط دونفر فرد ناشناس و خوراندن اسید توسط آنها، امروز در بیمارستان جان سپرد.
فوت مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند بر اثر اسیدپاشی
به گزارش چهاربهاران، دکتر نصیری ضمن تسلیت به خانواده داغدار بهروز شهرکی کارمند حراست شبکه بهداشت هیرمند افزود: هنوز از علت یا دلایل این اقدام غیرانسانی که توسط فرد یا افراد صورت گرفته مشخص نیست.
دکتر نصیری بابیان اینکه مجموعه حراست و دانشگاه علوم پزشکی با جدیت تمام پیگیر این مسئله می باشد، تصریح کرد: از همان لحظات اولیه اقدامات ما آغاز شد و به ارگانهای مرتبط از جمله دستگاه قضایی و دادستانی، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی مکاتبات و پبگیریهای لازم انجام شد و بدنبال آن نیز این ارگانها کار تحقیق و اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز نموده اند.
وی ادامه داد: پیکر نیمه جان آقای بهروز شهرکی در کنار قبرستان جدید زابل پیدا شده بود و پس از انتقال به بیمارستان تا حدودی توانسته لب به سخن بگشاید که خود او عنوان کرده که توسط دو نفر فردناشناس که صورتشان بسته بوده ربوده شده و به زور اسید خورانده شده است.
وی خاطرنشان کرد: مرحوم شهرکی فردی منضیط از لحاظ کاری و شخصیتی با اخلاق و دوست داشتنی داشتند و طی مدت فعالیت کاری شان هیچ گونه مشکلی از ایشان مشاهده نشده است.
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 424344
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *