۰

ماه مبارک رمضان دروازه‌اي به سوي رحمت و مغفرت الهي است

فرمانده انتظامي سراوان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگي و دروازه‌اي به سوي رحمت و مغفرت الهي است.
950
950
به گزارش چهاربهاران، احسانعلی آذر پودینه در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن، در جمع کارکنان انتظامی شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی و بهره‌مندی از الطاف بی کران الهی است و نیروهای پلیس در این راه باید پیشگام باشند.
وی با اشاره به برکات قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان ادامه داد: توجه به معنویت باعث بالا رفتن روحیه کارکنان می‌شود و این امر با برگزاری همین جلسات انس با قرآن محقق می‌شود.  
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، ماه سراسر فیض و نورانیت است که فرصتی در اختیار ما قرار می‌دهد که روح خود را با والاترین ارزش‌های معنوی صیقل داده و خود را از گرداب مادیات و تمایلات دنیوی رها کنیم و با تمسک به برکات و فیوضات این ماه پر برکت، معنویت را در درون قلب و نفس خود زنده کنیم و ارزش‌های معنوی را در اجتماعات مسلمانان به نمایش بگذاریم.
فرمانده انتظامی سراوان با اشاره به اینکه این ماه میهمانی خدا راه ایمان و تقوای الهی را به انسانیت می‌آموزد خاطرنشان کرد: قرآن نقشه جامع زندگی است و خداوند همه چیز را در قرآن ترسیم کرده و ما باید در زندگی خود از این نقشه و هدایت گر بشر الگو بگیریم و در ماه مبارک رمضان نیز از آیات قرآن بهره کافی را ببریم.
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 424324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *