مولوی اهل سنت شهرستان چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

اقدام آل خلیفه حتک حرمتی بزرگ و غیر قابل بخشیدن است/ دوستی آل سعود با غرب به سرنگونی آن رژیم منجر خواهد شد

6 خرداد 1396 ساعت 11:02

مولوی اهل سنت شهرستان چابهار در خصوص اسارت شیخ عیسی قاسم عالم دینی مسلمانان در بحرین توسط رژیم آل خلیفه گفت: این یک هتک حرمت نابخشودنی است و از تروریسم و برکات سفر ترامپ به عربستان سرچشمه می گیرد.


به گزارش چهاربهاران، در روز های اخیر نظامیان آل خلیفه به همکاری لباس شخصی‌های نقاب‌دار به منزل شیخ عیسی قاسم عالم برجسته شیعه و رهبر شیعیان بحرین  در منطقه "الدراز" واقع در غرب منامه پایتخت بحرین یورش و خسارت‌های بسیار به منزل ایشان وارد کردند.
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: امروز شیعیان و تسنن در کشورهای یمن و بحرین علمای خود را غرق در خون و در اسارت می بینند اگر عربستان که سرزمین اسلام را با تفکر و رویه وهابیت تصاحب کرده بداند دوستی با آمریکا و اسرائیل و ظلم به مسلمانان باعث نابودی اش خواهد شد.
وی بیان کرد: ما مسلمانان ساکت نمی نشینیم و انزجار خود را از دشمنان دینی مان اعلام می کنیم امروز جوانان بحرین نمی توانند هتک حرمت و یورش به خانه عالم دینی خود را بپذیرند.
مولوی اهل سنت خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل امروزه توسط جیره خور خود یعنی عربستان به اهداف خود دسترسی پیدا میکنند من جمله قتل و غارت مسلمانان و آشوب گری و از بین بردن امنیت منطقه تا چهره اسلام را زشت نشان دهند
مولوی ترنجزر گفت: اگر آل خلیفه شیخ عیسی قاسم را دستگیر می کند برادر آل سعود جنایتکار است و نه تنها هیچ مسلمانی این را قبول نمیکند بلکه کسی که بویی از انسانیت هم برده باشد پذیرای چنین رفتاری نیست.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 424288

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/424288/اقدام-آل-خلیفه-حتک-حرمتی-بزرگ-غیر-قابل-بخشیدن-دوستی-سعود-غرب-سرنگونی-رژیم-منجر-خواهد

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir