۰
گلایه مندی شهروندان:

قطعی چند ماهه آب شرب/افزایش بیماری انگلی روده ای و اسهال در مناطق حاشیه نشین چابهار

ماه هاست برخی مناطق دارای لوله کشی در چابهار آب شهری ندارند و عدم لوله کشی در مناطق حاشیه نشین بیماریهای مختلف را افزایش داده است.
11
11
به گزارش چهاربهاران، مشکل کمبود شدید آب شرب در شهرستان چابهار ور روستاهای اطراف پس از گذشت سال‌ها و قول‌هایی که مسئولان برای حل کردن این مشکل داده بودند همچنان به قوت خود باقی است.
فقدان لوله کشی درکمبود آب برای مصارف بهداشتی در مناطق حاشیه نشین چابهار بدلیل عدم ساماندهی اراضی باعث افزایش بیماریهایی از قبیل اسهال ها، انواع بیماری های انگلی روده ای، حصبه، وبا و هپاتیت شده است همچنین بیماری های چشمی (تراخم ) و بیماری های پوستی که حتی باعث مرگ ومیر می شوند.
یکی از شهروندان خیابان فدس به چهاربهاران، گفت: چند ماه است انتهای خیابان قدس آب نداریم و مشخص نیست شهر اقتصادی چابهار چه زمانی از این مشکلات رها می شود، دولت بجای تجهیز میلیاردی بندر اول مشکلات آب شهری چابهار را حل کند.
وی با گلایه از مشکل نبود آب شرب بیان کرد: نبود آب شرب به مدت چند سال مداوم یکی از معضلات بزرگ شهرستان است که متأسفانه اقدام خاصی برای برطرف شدن آن نشده است.
عدم ساماندهی این مناطق توسط اداره راه مسکن و شهرسازی چابهار و عدم پیگیری آقایان شهر من جمله نماینده محترم و فرمانداران قبلی این قبیل مشکلات را بصورت راکد گذاشته است و کمبود فضاهای رفاهی مشابه با پاکستان را مدلل شده است.
انتهای پیام/
 
 
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 424261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *