۰
مدیرانجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفتگو با چهاربهاران

رکود و سفره های خالی، تدبیر چهار ساله دولت/ برجام همه خواسته ملت ایران نبود

مدیرانجمن اهل قلم بلوچ چابهارگفت: تمرکز بیش از حد دولت در مذاکرات هسته ای ناتدبیری دولت در چهار سال اخیر بود که سفره های خالی از نتایج این روند بود.
12
12
مولوی سیدمحمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دولت کنونی با برجام موفق نبود و با بدعهدی آمریکا مواجه شد علی رغم اینکه ما مولوی های اهلسنت مخالفت خود را با برجام اعلام کردیم باز هم دولت کنونی  به آن عمل نکرد.
وی افزود: از دست دادن وقت و زمانی که می توانست در جهت منافع عموم مردم باشد حدود سه سال وقف مذاکرات هسته ای شد، رکود در قسمتهای تولید و اقتصاد که عامل مهمی برای اشتغال و حل معضل بیکاری و سبد خانوار طبقه کارگر بود تاثیر منفی بسیار زیادی گذاشت. رئیس جمهور منتخب مردم باید در حوزه اقتصاد تلاش خود را برای خروج از رکود بکارگیرد.
مولوی اهل سنت با اشاره به حضور مردم در انتخابات بیان کرد: مردم باید به فرد اصلح رأی دهند کسی که موافق با فرمایشات رهبری باشد و دست خود را به طرف بیگانگان دراز نکند انتخاب کنند ودلخوشی به معاهده با غرب اشتباه بزرگی است که کشورهای همسایه تاوان آن را با جنگ خانمان سوز حاضر درحال  پرداخت آن هستند.
مولوی درتکیده خاطرنشان کرد: به مردم ما باید بدانند در قبال رأی خود پاسخگو هستند و این یک امانت در دست آنهاست، بنابراین ضمن حضور در پای صندوق های رای که به فرموده مقام معظم رهبری صرف نظر از هر انتخاب این حضور برای حفظ و بقای نظام وانقلاب بسیار مهم است، انتخابی درست و معقولانه بگیرند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 424233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *