۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار:

5 هزار عامل اجرایی برای انتخابات چابهار پیش بینی شده است

بیش از 5هزار نفر مسئول نظارتی در چابهار گماشته شده است و همه مواظبند تا تخلفی صورت نگیرد و در صورت مشاهده برخورد قاطع خواهد شد.
س
س
به گزارش چهاربهاران، معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهاردر جلسه شورای تامین انتخابات گفت: مسؤلین باید مواظب باشند تا تخلفی صورت نگیرد و در صورت مشاهده برخورد قاطع خواهد شد بنابراین انتخابات که نماد شوکت و عظمت نظام است بیش از 5هزار نفر مسئول نظارتی در چابهار گماشته شده است و همه اهمیت انتخابات را درک می کنند و روز بعد از انتخابات جشن پیروزی را برگزار می کنند.
ایوب درویشی افزود:این شهرستان متأسفانه دارد به سندروم مطالعه و مشاوره گرفتار می شود هنوز چیزی به اسم سند توسعه شهرستان وجود ندارد همچنین ادارات جزیره ای عمل می کنند و بین ادارات تناقص زیادی وجود دارد.
درویشی در خصوص بازدید از  محلی که 500 میلیون تومان برای آن در یکی از ادارات شهرستان بودجه تخصیص داده شده بود گفت: بعد از چند ماه که از زمین محل پروژه بازدید کردم یک مشت خاک جابجا نشده بود.
فرماندار تصریح کرد: بعد از تماس تلفنی با مدیر مطلع شدم که 150 میلیون تومان برای مطالعه پروژه برداشت کرده درصورتیکه پروژه هیچ مطالعه ای نیاز نداشته است.
درویشی بااشاره به تخصیصات بودجه ای چابهار که برخی می گویند در سطح اول قرار دارد گفت: شاید نسبت به شهرستانی دیگر در استان 5 درصد افزایش بودجه داشته باشیم ولی از لحاظ شاخص های وزنی نصف مرکز استان گنجایش داریم.
فرماندار با اشاره به اینکه این دولت به دنبال طرح تحول اداری بوده و رفع نواقص یکی از اهداف آن میباشد گفت: الان 4 سال از عمر دولت می گذرد و اگر کسی سیاست های این دولت را قبول ندارد خلاف شرع است!!!
 
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 424221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *