۰

چهار رزمی کار سیستان و بلوچستان در رقابت های قهرمانی کشور حضور دارند

زاهدان - ایرنا - رئیس هیات ورزش های رزمی سیستان و بلوچستان گفت: چهار رزمی کار استان در قالب تیم کیک بوکسینگ سازمان منطقه آزاد چابهار در رقابت های قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی فدراسیون کارگری جهموری اسلامی ایران شرکت کردند.
456
456
به گزارش چهاربهاران، محمدعلی یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های قهرمانی کشور از امروز به مدت سه روز در تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: امیر آژ در رده سنی جوانان در وزن 55-، سعید فروزانفر در رده بزرگسالان در وزن 65-، نوید فروزانفر در رده بزرگسالان در وزن 71- و عزیزالله سرگلزائی در رده بزرگسالان در وزن 75- اعضای تیم ورزشکاران سیستان و بلوچستان را در این دوره از رقابت ها تشکیل می دهند.
وی افزود: همچنین یعقوب بارکزهی به عنوان کمک مربی، محمدرضا ریگی به عنوان سرپرست و محمود ریگی به سمت مربی ورزشکاران استان را در این دوره از رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کنند.
رئیس هیات ورزش های رزمی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بیش از هزار نفر در ورزش های رزمی به عنوان یک رشته پرطرفدار در استان فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا افزون بر 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
 
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 424196
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *