بازدید مدیران ارشد اگزیم بانک هند از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار

21 ارديبهشت 1396 ساعت 11:41

هیاتی بلند پایه از مقامات اگزیم بانک و یوکو بانک متشکل از قایم مقام مدیر عامل، ریس کل اگزیم بانک و مدیر کل یوکو بانک هند و نماینده دریایی سفارت هند از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.


به گزارش چهاربهاران، در راستای موافقتنامه امضاء شده بین کشور هند و ایران برای توسعه فاز یک بندر شهید بهشتی با اعتبارات 150 میلیون دلار و 85 میلیون دلار برای تامین تجهیزات، هیاتی بلند پایه از مقامات اگزیم بانک و یوکو بانک متشکل از قایم مقام مدیر عامل، ریس کل اگزیم بانک و مدیر کل یوکو بانک هند و نماینده دریایی سفارت هند در تهران از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی بازدید کردند.
در این بازدید ساروج خانتیا قایم مقام مدیر عامل اگزیم بانک گفت: خوشبختانه پیشرفت بسیار خوبی در فاز اول طرح توسعه انجام شده و چابهار پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری دارد و ما نگران سرمایه گذاری در این بندر اقیانوسی ایران نیستیم و امیدواریم با اعلام رضایت از روند پیشرفت طرح توسعه بندر شهید بهشتی به مقامات هندی در نهایی نمودن فاینانس پروزهای بندری اهتمام بورزیم.
در ادامه احمد آفتاب نماینده دریایی سفارت هند در تهران اظهار کرد: بر اساس آنالیزهای صورت گرفته تمام تلاش خود را برای اختصاص فاینانس این بندر مهم انجام خواهیم داد و نباید اجازه بدهیم آفتاب خدمت و تجارت کشور هند در چابهار غروب کند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424189

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/424189/بازدید-مدیران-ارشد-اگزیم-بانک-هند-طرح-توسعه-بندر-شهید-بهشتی-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir