۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

ورزشگاه دو هزار نفری منطقه آزاد آماده بهره برداری است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهارگفت: ورزشگاه 2هزار نفری منطقه آزاد با اعتبار 17میلیارد آماده بهره برداری است.
12
12
به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی با بیان اینکه ورزشگاه 2هزار نفری منطقه آزاد آماده بهره برداری است از برگزاری مسابقات کشتی آزاد وفرنگی نوجوانان" جام یادگار امام "با حضور 25کشور دنیا به میزبانی این ورزشگاه در تابستان خبرداد و اظهار کرد: مطالبه گری ومشارکت در جوامع محلی از جمله کارهایی است که از جوانان انتظار می رود.
وی تاکید کرد: اين ورزشگاه با زير بناي پنج هزار و 700 متر مربع و برای برگزاري رقابت هاي بسكتبال، واليبال، فوتسال، هندبال و بدمينتون طراحي شده است .
کردی گفت: طرح كلي اين سالن ورزشي مدور بوده كه شامل سقف گنبدي به قطر ۶۲ متر به صورت عرقچين كروي بر روي ۱۶ ستون بتني قرار گرفته است .
وی با اشاره به توسعه این ورزشگاه در آینده بيان كرد: در فاز توسعه آينده اين فضاي ورزشي در زميني به وسعت ۲۰ هزار متر مربع براي ساخت سرسرای ورزش های آبی،بدنسازي، استخر بازی، استاديوم هاي فوتبال و كريكت و مهمانسرا جانمايي شده است .
کردی هم چنین با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اسپانسری تیم کریکت را به طور کامل پذیرفته است خاطرنشان کرد:مجوعه ورزشی کریکت نیز در حال آماده سازی است.
وی تمرکز دیگر سازمان را بر ورزش های ساحلی و دریایی عنوان کرد وگفت:به زودی اردوی تیم ملی قایق رانی در حداقل دورشته به میزبانی چابهار برگزار می شود و فدراسیون قایق رانی نیز اقدام به ساخت باشگاه قایق رانی برای آموزش بومیان در این رشته می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری دوره های مهارت آموزی برای جوانان بومی و تربیت نیروی متخصص برای صنایع مستقر در منطقه از جمله فولاد وپتروشیمی خبرداد و گفت: دو تفاهم نامه در این زمینه با فولاد و پتروشیمی به امضا رسیده است.
وی در تشریح این تفاهم نامه ها گفت:ایجاد مدرسه فولاد تاسال آینده و ایجاد رشته های جدید پتروشیمی در دانشگاه بین الملل برای تربیت نیروی متخصص این دو صنعت از جمله مفاد این دو تفاهم نامه است.
کردی در پایان اظهارداشت:برای استفاده حداکثری از ظرفیت های خالی دانشگاه های بین الملل وعلمی کاربردی، در تابستان امسال دوره های مهارت آموزی برای جوانان برگزار می شود.
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 424163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *