۰

وعده اتاق اصناف زابل برای ساخت منزل امید آرامی هنوز محقق نشده است

مربی امید آرامی کشتی گیر نوجوان بین المللی سیستان و بلوچستان گفت: اتاق اصناف زابل پس از قهرمانی امید آرامی در مسابقات جهانی سال گذشته وعده ساخت یک باب منزل مسکونی برای وی در مدت 2 ماه داد اما هنوز با گذشت هشت ماه از آن زمان این وعده بی سرانجام مانده است.
12
12
به گزارش چهاربهاران، عباس آرامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بازگشت امید آرامی از مسابقات جهانی برخی مسئولان قول هایی برای بهبود شرایط زندگی این کشتی گیر نوجوان ملی را دادند که تاکنون برخی از آنها عملی شده است.
مربی سابق تیم ملی ایران از هیات کشتی استان سیستان وبلوچستان و شهرستان زابل، فرمانده سپاه سلمان استان و شهرستان نیمروز، مدیر آموزش و پرورش نیمروز و تمام افرادی که تاکنون در کنار امید آرامی بودند تقدیر کرد.
وی ادامه داد: اتاق اصناف زابل سال گذشته هنگام بازگشت امید آرامی از رقابتهای کشتی نوجوانان جهان به سیستان قول ساخت یک باب منزل مسکونی برای این کشتی گیر ملی پوش را داد اما این وعده تاکنون محقق نشده این در حالیست که مسئولان اتاق اصناف تاکید کردند که این منزل مسکونی را در مدت 2 ماه ساخته و تحویل می دهند اما اکنون با گذشت هشت ماه هنوز یک آجر روی آجر گذاشته نشده است.
امید آرامی در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان سکونت دارد.
این مربی کشتی از حضور امید آرامی در مرحله نهایی انتخابی مسابقات تیم ملی در 20 و 21 اردیبهشت ماه در تهران خبرداد و اظهارداشت: در این مسابقات 9 نفر برتر جام اپن، گروه الف، ب و ج کشتی نوجوانان کشور حضور دارند.
آرامی افزود: امید آرامی در این مسابقات در وزن 54 کیلوم گرم شرکت می کند و از آمادگی کامل برخوردار است چرا که نفرات برتر به مسابقات آسیایی تایلند و جهانی آتن در خرداد و شهریور امسال اعزام می شوند.
وی خواستار تکمیل خانه کشتی سیستان شد و گفت: با تکمیل خانه کشتی سیستان که تمام امکانات لازم برای پرورش کشتی گیر را دارد امید های زیادی پرورش پیدا می کنند.
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب: 424152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *