۰
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار

تامین امنیت پایدار و ارتقاء حداكثري احساس آرامش در جامعه رسالت مشترک سپاه و پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: تامین امنیت پایدار و پیشگیری از حوادث رسالت و هدف مشترک سپاه و پلیس است.
12
12
سرهنگ "حیدر علی کیخا مقدم " به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان با تبريک ولادت با سعادت سرور و سالار شهيدان گفت: تعامل و همدلی سپاه و نیروی انتظامی امنیت مطلوب را در جامعه رقم می زند و تضمین کننده امنیت پایدار می باشد.
وی افزود: یکی از اهداف مشترک سپاه و نیروی انتظامی در جامعه تامين امنيت پايدار و ارتقاء حداكثري احساس آرامش شهروندان می باشد که با همدلی، وفاق و هم افزایی در ماموریت ها می توان به این هدف خطیر رسید.
اين مقام انتظامی تصریح کرد: تعامل نيروي انتظامي و سپاه تقويت اقدامات پيشگيرانه و افزايش اشرافيت عملياتي را به دنبال دارد و موجب پيشگيري از حوادث و کاهش آسيب هاي اجتماعي مي شود.
فرمانده انتظامی چابهار در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاري انتخابات طی روزهای آینده ضمن تاکید بر همکاری بيش تر سپاه و بسيج با نیروی انتظامي براي تامين امنيت اين رویداد بزرگ اظهار داشت: همکاری و تعامل سپاه و پلیس به عنوان دو نیروی مکمل امنیت، انتخابات سالم را به ارمغان می آورد.
سرهنگ کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار ضمن تقدیر از حضور فرمانده انتظامی چابهار گفت: امروزه با پیچيدگي جرائم رسالت نيروي انتظامي و سپاه در حفظ ثبات و امنيت پايدار كشور حساس تراز هر زماني است و سپاه و نیروی انتظامی به عنوان دو نیروی محافظت کننده با تداوم و تعمیق روابط می توانند در پاسداری از مرزهای کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام های موثری بردارند. 
فرمانده سپاه شهرستان چابهار در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از نهادهای تاثیر گذار در بحث امنیت اجتماعی است خاطرنشان کرد: تعامل مستحكم، عميق و سازنده سپاه و نيروي انتظامي نقش موثري در ارتقاء امنيت اجتماعي و آرامش روحي و رواني مردم دارد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 424093
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *