۰
فرمانده انتظامی چابهار در جلسه تعاملی با دستگاه قضا:

تعامل بین نيروي انتظامي و دستگاه قضائی، تعالي بخش امنيت در جامعه است

فرمانده انتظامی چابهار گفت: افزایش تعاملات قضایی و نیروی انتظامی نقش اساسی در پیشگیری از جرایم دارد و تعالي بخش امنيت در جامعه است.
1
1
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم در جلسه تعاملی با دستگاه قضا با اشاره به اينکه تعامل بین نيروي انتظامي و دستگاه قضائی، تعالي بخش امنيت در جامعه است اظهار کرد: براي ارتقاي سطح امنيت در جامعه، تعاملات قضائي و نيروي انتظامي بايد بيش از پيش افزايش يابد و در راه ايجاد احساس امنيت در جامعه بايد محوريت، خدمات رساني هر چه بهتر به شهروندان با مشارکت حداکثري خود مردم باشد.
وي با بيان اينکه افزايش سطح تعاملات بين دستگاه هاي قضائي و انتظامي در پيشگيري از جرايم نقش مهمي دارد، افزود: تعامل پليس با دستگاه قضائي موجب افزايش امنيت عمومي در جامعه مي شود.
ریاست دادسرای نظامی شهرستان چابهار در این جلسه ضمن قدر دانی از عملکرد مطلوب پلیس در ایام تعطیلات نوروزی گفت: تعامل و همدلي بين دستگاه های قضائي و پلیس به جايگاه خوبي رسيده است و بايستي با چنين همبستگي آرامش و احساس امنيت پايدار جامعه به بهترين شكل نهادينه شود.
قاضی قویدل در ادامه این جلسه تصریح کرد: هر چه دستگاه های قضائي و نيروي انتظامي با هم تعامل و هماهنگي بيشتر داشته باشند فضا براي مجرمان تنگ تر و مردم احساس امنيت و رضايت بيشتري خواهند کرد. 
در پایان اين جلسه طرفین بر تعميق روابط و گسترش سطح تعاملات پليس و سازمان قضايئي و برگزاري کلاس هاي آموزشي قضايي براي کارکنان تاکيد کردند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 424004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *