برگزاری نخستین کارگاه آموزش ثبت و جست‌وجوی پتنت بین‌المللی در منطقه آزاد چابهار

29 فروردين 1396 ساعت 9:14

نخستین کارگاه آموزش ثبت و جست‌وجوی پتنت بین‌المللی با حمایت سازمان منطقه آزاد و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار زیر نظر دکتر برنایی عضو کانون پتنت ایران 30 تا 31 فروردین‌ماه جاری برگزار می‌شود.


به گزارش چهاربهاران، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: نخستین کارگاه دو روزهٔ آموزش ثبت و جست‌وجوی پتنت بین‌المللی patent"، حق امتیاز ثبت اختراع"باهدف آشنایی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران، صنعتگران و سایر صاحبان فکر و ایده با مبانی ثبت اختراع و محافظت از حقوق معنوی کارهای علمی و تحقیقاتی منجر به خدمات یا کالاهای دانش‌بنیان با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار زیر نظر دکتر برنایی عضو کانون پتنت ایران در محل سالن فرخی این دانشگاه 30 تا 31 فروردین‌ماه جاری برگزار می‌شود.
ارسلان دژکام با اعلام مطلب بالا افزود: مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه با اولویت قرار دادن تسهیل تولید دانش‌بنیان در سال 96، مجموعه‌ای از کارگاه‌های سودمند و ضروری را تدارک دیده است که نتیجه آن ارتقای آگاهی و دانش فعالان اقتصادی بندر راهبردی چابهار با مبانی و ضروریات فعالیت دانش‌بنیان می‌باشد.
کانون پتنت ایران از سال ۱۳۸۴ به‌عنوان واحد مالکیت فکریِ «ستاد ویژه توسعه فناوری نانو»، فعالیت خود را آغاز و از سال ۱۳۹۳، با موافقت «معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، در قالب «کانون پتنت ایران»، امور مرتبط با حوزه مالکیت فکری و به‌ویژه ثبت اختراع را در تمامی حوزه‌های علم و فناوری عهده‌دار شده است.
 


کد مطلب: 423992

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423992/برگزاری-نخستین-کارگاه-آموزش-ثبت-جست-وجوی-پتنت-بین-المللی-منطقه-آزاد-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir